• Babymama

Så ont...

TopG skrev 2019-07-04 13:38:24 följande:

Dock har jag ju inga direkta domningar sådär nattetid...

Går runt o nojar att det är nå superallvarligt o att jag kommer dö ifrån mina barn .. Känns så oroligt när knappt läkaren kan säga vad det kan va..... Proverna ser bra ut, tacksam för det dock. Men sen då? Nånting händer ju i kroppen..

Anledningen till att läkaren knappt kan säga vad det kan vara är att det inte är något farligt. Om du går till en sjukgymnast eller kiropraktor kan jag lova dig att de kommer att kunna säga direkt vad det handlar om. När jag hade långvariga ryggproblem var jag hos olika läkare några gånger, de sa mest att det inte var deras område och att det var bättre att jag gick till sjukgymnast istället, och precis så var det. Det var inget farligt alls, bara muskulära problem (överansträngning), och med tanke på dina symptom kan jag i princip garantera dig att det är så för dig också.

Om man bär barn, kanske är lite stressad, spänd och orolig, så får man ont i rygg och armar. Domningar, värk och stickningar är helt normala symptom på detta. Det förvärras också vid oro. Felställningar när man bär, ammar osv tär och sliter på kroppen. Du kommer få en bedömning hos sjukgymnasten och ett träningsprogram att följa. Rekommenderar dig verkligen detta! Släpp nu den obefogade oron kring allvarliga sjukdomar, du låter helt frisk, och gå till en sjukgymnast <3
Svar på tråden Så ont...