Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!
Nu har jag äntligen fått besked från nipprovet o värdena var normala ????
Nu har jag äntligen fått besked från nipprovet o värdena var normala ????
Ina8401
Så skönt !!!
I morse ca kl 5-6 så vet jag inte alls vad bebisen hade för sig men nåt var det som höll i ganska långe , jag hann både vakna och undra ....
Har alla hittat namn osv ? Eller hur ser det ut för er ?
Är det bara jag som får massa frågetecken efter mina ord?
Haha va mysigt .... underbart när man känner. Har iaf fått för mig att de är bebis jag känner när jag ligger ner.
Namn har man tankar men .... nej vi har knappt pratat om de. Mest mina barn o mamma som nämt namn
Haha precis.... ser ju rätt konstigt ut o mass frågetecken:).
Va fina namn .... Tuva är väldigt sött.
Har väll namn i huvedet o barnen pratar mkt namn o min mamma. Men både jag o sambo är mer att efter rul om vi vet va det är då blir det mer prat om namn.
Tänkte vi skulle köpa första plagget effter rull men vi åker till Rumänien om 2 veckor så då blir det lite shopping där.
Men så skoj att tänla namn ...namnen som pratas om här förrutom min sambo då han är ler att barnen får be stämma haha.....
Killnamn: Jack.... 13 åringen är så kär o detta namn
Flicka: Ella Luna Elena eller Nomi Celine just nu
Fina namn ,
jag är inne på kille då vill jag Vince men det vill typ ingen annan , ville Vera innan men har tröttnat lite ... gillar Lo men det är för kort , Alfons är fint :)
Milan är fint .. Lovis också
Jag har ett stooooort problem som gör mig orolig , mitt tandkött blöder vid tandborstning mkt , sen jag blev gravid men nu sista tiden blöder det till och från lite då och då , behöver inte ens ätit nåt el gjort nåt i munnen utan det bara kommer blodsmak sen spottar jag blod . Min mormor tappade alla hennes tänder i sin första gravidititet :(
Detta är min fjärde , aldrig haft det innan inte ens vid tandborstning.
Jag ska börjat studera nu den 19e augusti på distans så hade inte tänkt ta föräldrapenning mer än någon dag eller två i veckan och sedan koppla på den minst 50% efter examen och då kunna vara lite kräsen och inte stressa med att finna ett jobb ;)
Så jag får snällt "jobba" in i det sista.
Min pojke kom 1 mån för tidigt och jag är vid denna graviditet gastric opererad (var ej det med nr 1) vilket ofta resulterar i små och tidiga barn. Så det kanske blir en 2019-bebis. Kommer denna på samma dag som storebror så blir det mitt på julafton.. hehe.
Jag tror på flicka denna gången och har lite panik. Jag har alltid trott jag ska vara en pojkmamma.. om 20 dagar får vi svart på vitt förhoppningsvis.
Många som ska dit den 2/9 haha lär blir skriverier här den kvällen !!!
Alltså behöver hjälp för min hjärna sluta inte tänka på att ....
NI SOM KÄNNER AV BEBIS REDAN ni som känt ... hur ofta ??? Jag kände bebis as mkt innan men senaste 3-5 dagarna har jag inte en tendens till att känna och innan kunde jag känna tydligt livmodern när jag låg ner och nu känner jag inte och jag känner mig så ogravid att jag är nära att bara känna mig nere ????
Vad Tror ni? Att det är ens för tidigt att oroa sig?
Jag kommer snart desperat lägga 1000kr på hjärt doppler ........
Jag har inget badkar !!
På nåt sätt känner jag något ibland men ganska långt in liksom det kan ju vara bebis ... den är ju inte så stor ännu och det är ju i v 26 man ska börja känna nåt varje dag annars kanske fundera på att blir lite orolig.
Pratade med min Bm hon tyckte absolut inte jag skulle oroa mig då de finns så mkt plats och att den förmodligen lagt sej på annat sätt så den sparka inåt mot ryggen tex .
Hur kommer det sig att ni fått reda på hur er moderkaka ligger? Eller är det nåt dom säger om den ligger i framvägg?
Aldrig hört om vart min ligger , och detta är fjärde graviditeten :)
Så mysigt med RUL! Längtar till vårt som är två långa veckor bort...
Jag har inte särskilt mycket mage ännu, jag kan känna och se livmodern tydligt när jag är kissnödig men så fort jag kissat sjunker den undan igen. Igår när jag såg den så var den helt sned! Såg så jäkla roligt ut
Jag har inte haft mycket till mage. Snarare en "glutenmage" dvs den blir lite hårdare och synligare på kvällen. Men jag har inte ökat ett gram i vikt, så ingen vätska direkt heller.
Jag började studera igår och alla blev chockade att jag skulle gå in i v. 20 idag. Det är ju halva tiden.. men visst, jag är inte trådsmal och mina nära bekanta ser ett litet put på magen. Men jag kan inte ligga på mage, livmodern är som en hård sten nu.
Vi ska på RUL om 6 dagar, så det kanske ligger en ytterst liten bebis där inne.