Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!
Vi har samma siffror i vårat nick haha
Vi har samma siffror i vårat nick haha
Ina8401
Vad har du för ålder på dina !??
Vår blir en sladdis , mitt fjärde barn och mina sambo och mitt första gemensamma och så har han en innan ..
mina är 14,13 och 9 i år .. jag är 35 :)
Ina8401
Just det kanske du fyller i januari också haha , tänkte på ditt nick namn :)
8401
Vad kul !!
Åh kub på torsdag och det känns som att jag är så sjukt nervös , har aldrig varit innan ??? Har det med min ålder att göra ?? Bara katastrof tankar numera
Ina8401
Jaså? Men varför ett blodprov till? Vad ska de visa ?
Jag hörde att om man fick tex under en viss siffra så kunde man gå vidare men det var väl med fostervatten prov typ eller har jag helt fel där ?
Gjorde om test på sköldkörteln i tisdags hon sa jag skulle få svar torsdagen men har inte hört nåt ännu, va fan är det? Ska man gå runt och tänka på det och så hör dom inte ens av sig ... ska ringa i morgon. Tycker att oavsett om proverna nu skulle visa bättre resultat borde dom endån kontakta en eftersom jag gjorde ett omprov
Men fick tag på mödravården efter även en vecka sedan jag tog omprov för sköldkörteln , får till svar
ATT ingen har TITTAT på resultatet ännu? Är det ett skämt eller ???? Vad jag har läst kam dåliga resultat leda till missfall och att man inte mår så jävla bra så man isåfall ska medicineras ... överdriver jag? Ingen aning ... har ingen erfarenhet men dom ringer dagen efter jag gjorde första testen och vill göra om , jag gör om å inget händer . Bläh
Nu ringde dom ... jag hade något högre värden men läkaren ville vänta med medicin för att de skulle vara d bästa så ska göra nytt test om en vecka ????
Fattar inte så mkt längre ....
Nu har vi varit på Kub ul .. eller vad man säger . Fan vad jag var nervös , trodde de men inte så mkt !!
Allt såg bra ut ,blev flyttad i BF från 31/1 till 26/1 så det var nice .. vi såg ansiktet så väl .. två ögon näsa och mun , ingen profil här inte :)
Mys !!!!
Nu längtar man tills nästa i september !!
Hur många ska ta reda på kön?
Vi fick siffrorna 1:5085 på kub så d va endån skönt , räknades som lågrisk
Va väl min ålder som drog ner att lite .
Vi ska också ta reda , men skulle nog vilja göra det till nåt kul med familjen ... undra om man kan fråga om dom kan skriva ner att på ett papper ... så man får veta tillsammans med alla andra.. Kanske genom ballong eller tårta .. om man nu kommer kunna se att :)
Skillnaden på NIPT och KUB ??
Kul nu när det börja hända lite !!!
Och kul att läsa här för jag har ingen i min närhet gravid och typ ingen som tänkt heller , känner mig gammal gravid på 35 år fast det är ju så mycket mer vanligt nu att man skaffa barn efter 30 !!
Det med humörsvängningar å Gud !!!!
Häromdagen var jag också i värsta humör iaf mot mig själv , inget passar jag kände mig extremt ful och tjock och bred å ja allt man kan tänka sig ... och va dessutom på stan för att hitta nåt nytt . Grymt osugen just då ..
Men nu har det varit två bra dagar haha
Okej tack för svar om kub och nip ÄRDETMINTURNU och grattis till graviditeten och välkommen :)
Mysigaste som finns just nu är ju när man känner bebis wow <3