Millie8401 skrev 2019-08-02 23:49:17 följande:
Haha ja det blir frågetecken efter om man gör emoji ... jätte tråkigt ju !!! Men det ser ganska kul ut ibland när någon skriver och det blir en massa frågetecken när det typ absolut inte borde :)
Vi kommer inte överens om namn , mina barn har ganska vanliga namn .. Isak , Albin och Tuva :)
Men jag har en lista men har tom hunnit tröttna på vissa , och så tänker jag att vi ska ta reda på kön så ingen idé att prata om att i onödan :)
Någon som shoppat ännu då? Jag har gjort det , jag var först tvungen pga ångesten jag hade i början av grav , mådde inte alls bra även de va planerat så fick jag sån hemsk ångest så jag testade att köpa nåt till bebisen för att se om nåt ändrades ... men nu var det några veckor sedan den avtog .. som sagt har handlat en del :)
Men nu blir det inget förens vi vet kön !!!
Haha precis.... ser ju rätt konstigt ut o mass frågetecken:).
Va fina namn .... Tuva är väldigt sött.
Har väll namn i huvedet o barnen pratar mkt namn o min mamma. Men både jag o sambo är mer att efter rul om vi vet va det är då blir det mer prat om namn.
Tänkte vi skulle köpa första plagget effter rull men vi åker till Rumänien om 2 veckor så då blir det lite shopping där.
Men så skoj att tänla namn ...namnen som pratas om här förrutom min sambo då han är ler att barnen får be stämma haha.....
Killnamn: Jack.... 13 åringen är så kär o detta namn
Flicka: Ella Luna Elena eller Nomi Celine just nu