Inlägg från: Ina8401 |Visa alla inlägg
  • Ina8401

Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!

Tessimon skrev 2019-07-26 08:39:01 följande:

Har du loggat in o kollat om du fått svar? Jag fick svar i förrgår och då lämnade jag NIPT i måndags för knappt 2 veckor sedan. Jag hade siffrorna 1:193, men NIPT visade normalt. 

Va skönt ????.

Finns inga anteckningar på 1177 inte ens att jag vart där
  • Ina8401
    Tessimon skrev 2019-07-26 14:45:39 följande:

Men har du inte fått veta att du kan logga in med ditt bank-id på karolinska.se/foster för svaret? 

Bor i Göteborg. Ringde o frågade men hon kunde inte ge något svar o sa att de tar upp till 3 veckor samt de var inte kopplade till 1177
  • Ina8401

Nu har jag äntligen fått besked från nipprovet o värdena var normala ????

• Ina8401
    MammaPolly skrev 2019-08-01 22:39:30 följande:

Ååå så skönt för er! Bara slappna av och njuta nu då

Ja????????
  • Ina8401
    Millie8401 skrev 2019-08-02 00:54:23 följande:

Ina8401

Så skönt !!!

I morse ca kl 5-6 så vet jag inte alls vad bebisen hade för sig men nåt var det som höll i ganska långe , jag hann både vakna och undra ....

Har alla hittat namn osv ? Eller hur ser det ut för er ?

Är det bara jag som får massa frågetecken efter mina ord?

Haha va mysigt .... underbart när man känner. Har iaf fått för mig att de är bebis jag känner när jag ligger ner.

Namn har man tankar men .... nej vi har knappt pratat om de. Mest mina barn o mamma som nämt namn
  • Ina8401
    liebespuppe skrev 2019-08-02 15:52:44 följande:

Jag vet att vissa upplever det blir frågetecken om man använder emojis från mobilen. Kan det vara det?

Kan vara ska pröva skriva utan engång o längre ner skriva en enoji så får vi se

????:)
  • Ina8401
    liebespuppe skrev 2019-08-02 15:52:44 följande:

Jag vet att vissa upplever det blir frågetecken om man använder emojis från mobilen. Kan det vara det?

Japp de var som du sa :)
  • Ina8401
    Millie8401 skrev 2019-08-02 23:49:17 följande:

Haha ja det blir frågetecken efter om man gör emoji ... jätte tråkigt ju !!! Men det ser ganska kul ut ibland när någon skriver och det blir en massa frågetecken när det typ absolut inte borde :)

Vi kommer inte överens om namn , mina barn har ganska vanliga namn .. Isak , Albin och Tuva :)

Men jag har en lista men har tom hunnit tröttna på vissa , och så tänker jag att vi ska ta reda på kön så ingen idé att prata om att i onödan :)

Någon som shoppat ännu då? Jag har gjort det , jag var först tvungen pga ångesten jag hade i början av grav , mådde inte alls bra även de va planerat så fick jag sån hemsk ångest så jag testade att köpa nåt till bebisen för att se om nåt ändrades ... men nu var det några veckor sedan den avtog .. som sagt har handlat en del :)

Men nu blir det inget förens vi vet kön !!!

Haha precis.... ser ju rätt konstigt ut o mass frågetecken:).

Va fina namn .... Tuva är väldigt sött.

Har väll namn i huvedet o barnen pratar mkt namn o min mamma. Men både jag o sambo är mer att efter rul om vi vet va det är då blir det mer prat om namn.

Tänkte vi skulle köpa första plagget effter rull men vi åker till Rumänien om 2 veckor så då blir det lite shopping där.

Men så skoj att tänla namn ...namnen som pratas om här förrutom min sambo då han är ler att barnen får be stämma haha.....

Killnamn: Jack.... 13 åringen är så kär o detta namn

Flicka: Ella Luna Elena eller Nomi Celine just nu
  • Ina8401
    liebespuppe skrev 2019-08-03 14:06:38 följande:

Jättefina namn!

Min sambo försöker få mig att gilla Lisbeth. Suck. Not gonna happen!

Men våra är Bonnie eller Esther eller Max. Är inte stormförtjust i Max men jag har inget eget förslag så.

Fast vi ska också vänta till efter RUL med köp och namn.

Hehe ja smaken är som baken:). Bonnie är väldigt fint.

Kollade lite på kläder förut o kliar i fingrarna men tycker inte de finns så mkt neutrala klöder så blir roligt efter rul :)
  • Ina8401

Barn 1: 1 dag efter bf

2: 4 dagar efter bf

3e 4 dagar efter bf

4e blev igångsatt pga havandeskapsförgiftning så han kom 3 dagar innan bf

• Ina8401
    Millie8401 skrev 2019-08-05 23:26:22 följande:

Några dagar efter då iaf , vad har du för nåt nu innan? Jag har två pojkar och en flicka !! Vet inte om jag sagt , minns ju inte vad man skrivit när man skriver lite då och då !!!

Någon som har en känsla av vad man tror sig ha för kön på bebis i magen!?Jag har köpt lite kläder redan , och så köpte jag från Elodie details en filt med matchande napp och mössa och vantar . Sjukt sött .... men nu har jag inte köpt nåt på länge eftersom vi bestämt att ta reda på kön :)

Blir såklart mycket roligare efter det !!

Haha nej precis är så mkt som skrivs så man hänger inte helt med :).

Jag har pojke pojke flicka pojke :).

I början när vi plussade o ettag tänkte jag pojke men sen blev jag helt att de var en flicka fram till ettagsedan nu så är de enastunden pojke o enastunden flicka haha . Ska bli spännande den 2e sept. Dock funderar vi på att kolla nu när vi åker till Rumänien.

Vad tror du/ni att de blir ngn känsla?

Åh de har ju så fina grejer. Kollat lite o längtrar. Försöker hitta något med grodor eftersom vi kallar liten för grodan.... men nu när man letar hittar man inget :)
  • Ina8401
    Millie8401 skrev 2019-08-06 16:18:58 följande:

In8401

Lindex har bodys med grodor men endast i rosa eller blå .. såklart :)

Åh tack då ska jag kolla där :)
  • Ina8401
    Millie8401 skrev 2019-08-08 11:38:55 följande:

Många som ska dit den 2/9 haha lär blir skriverier här den kvällen !!!

Alltså behöver hjälp för min hjärna sluta inte tänka på att ....

NI SOM KÄNNER AV BEBIS REDAN ni som känt ... hur ofta ??? Jag kände bebis as mkt innan men senaste 3-5 dagarna har jag inte en tendens till att känna och innan kunde jag känna tydligt livmodern när jag låg ner och nu känner jag inte och jag känner mig så ogravid att jag är nära att bara känna mig nere ????

Vad Tror ni? Att det är ens för tidigt att oroa sig?

Jag kommer snart desperat lägga 1000kr på hjärt doppler ........

Samma här helt plötsligt känner jag inget...tror de kan vara så :)
  • Ina8401
    mammamu skrev 2019-08-08 16:40:23 följande:

Hej :)

Jag har bf 3 januari 2020

Om ni fortfarand3 släpper in i någon facebookgrupp:D

Hittar fortfarande inte namnet på fb gruppen :)
  • Ina8401
    Tessimon skrev 2019-08-19 10:26:50 följande:

Vi var på RUL i fredags 

:

Åh mysigt.... bf?????
  • Ina8401
    Tessimon skrev 2019-08-19 11:28:32 följande:

8/1 

Åh längtar till mitt ul ????
Svar på tråden Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!