Inlägg från: CorAst |Visa alla inlägg
  • CorAst

Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!

Jag är gärna med här. Var på kub-ultraljudet igår och fick se en rörlig krabat. Jag och min man har inte riktigt tillåtit oss att vara glada förrän vi fick se något levande. Snart 40 och det är första barnet. Bf 21/1. Skönt att kunna vara glad, känns verkligt nu.

• CorAst
    Emmissss skrev 2019-09-13 09:10:32 följande:

Gick in i V.23 igår och har fortfarande inte känt något från magen.. ringde BM så ska dit och lyssna på måndag (ville inte vänta till bokad tid i oktober) sen prata hon om ultraljud. Börjar bli stressad över att inte känna något. :(

Jag är i vecka 22 och har inte heller känt något. Var på ultraljud för en vecka sedan och fick höra att det kan dröja en månad till (från då) utan att jag skulle oroa mig. Däremot känns det trist att inte känna något. Hoppas vi båda får känna något snart!
  • CorAst
    MammaPolly skrev 2019-09-18 17:00:19 följande:

Nu har jag äntligen lyckats se rörelserna utanpå magen! Dock väldigt smått...

Är FBgruppen aktiv? Vill gärna vara med där.

Hur går det för er som inte känt något? Har det ändrats?

Spännande! Jag är idag på 21+6 och känner fortfarande inget. Känner mig inte orolig då det såg bra ut på ultraljudet för två veckor sedan men det känns ju tråkigt, jag vill ju också känna såklart...
Svar på tråden Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!