Inlägg från: Eklund12321 |Visa alla inlägg
  • Eklund12321

Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!

hejsan :D har bf runt 3/2 inte fått ett exakt datum än men räknar vi på mensen så är det 3/2 ???????? Är 24år och sambon är 27, det är mitt första barn men sambons andra :)

Har varit en relativt lugn graviditet hitils, är i vecka 12 (11+4)

Inte mått så speciellt illa, mest vid bilåkning annars har det varit lugnt, har dock haft foglossning sen v7, men började med bälte rätt snabbt så det har gått bra endå :)

Enda som varit tungt är att jag blivit sjukskriven pga psykisk ohälsa för 3veckor sen.

Har nog heller inte riktigt tagit in att jag är gravid än, eller så har jag det men jag orkar inte riktigt tänka på det för att jag mår som jag gör, hm..

Min sambo mejlade iaf en privat klinik idag för att få göra ett tidigt ultraljud tror det hade gjort oss båda gott :D

• Eklund12321

Hej:) någon som äter järntabletter här? Min barnmorskan ringde imorse att jag hade alldeles för långt järn värde. Men hon sa att det fanns olika tabletter att ta, så vad rekommenderar ni? :D

• Eklund12321

[quote=79776324][quote-nick]Emmissss skrev 2019-07-22 16:37:37 följande:[/quote-nick]Jag har ätit Niferex i över en månad nu, varannan dag nu att börja med då jag hade väldigt låga järndepåer. Här funkat helt OK! :)[/

Ah vad bra för det var dom jag köptex apoteket rekommenderade dom! Ska oxå äta varannan dag, även fast jag äter vitaminer med järn i, hm.. men var väl kanske inte tillräckligt mycket i dom ^^

Svar på tråden Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!