Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!
Första barnet , 32 år min sambo 31. BF 18/1 så är nu i v.11+5. Märkte det pga. en förlamande trötthet som ännu inte gett med sig , tog en "nap" ca 2 h varje eftermiddag efter jobbet de första oupptäckta veckorna =). Superrolig , spännande och lite oroligt fortfarande (pga. tidigt).
Har mått lite illa , spytt 3 gånger men annars inget speciellt mer än lite selektiv med mat vill inte äta det jag brukar äta. Så många förändringar med kroppen som är svåra att tackla när det kommer till ork , är van att träna mycket styrkelyft och crossfit men tröttheten har förlamat mig och en promenad på 8km tar ca 1h 45 min. Jag förstår att detta är normalt men det är svårt att vänja sig vid att kroppen inte orkar det som hjärnan är inställd på. Har förstått att tröttheten "ska" ge med sig snart.
Gjorde ett tidigt VUL för att konstatera hur långt gången jag var (långa menscyklar på 35-45 dagar) och var då i v.8, ska på KUB den 10/7 .
Mycket ny och okänd mark i allt vad de kommer till barnvagnar , förberedelse av förlossning m.m så känner att detta kan vara en bra tråd att bolla i.
BF;
13/1 Emmissss, zebrans
18/1 HVL
25/1 eeat
26/1 couleours
6/2 solrosbarn
10/2 Carrie123
19/2 Littlestar78