BIM augusti 2019
Glömde bilden :p
Glömde bilden :p
Ja det ser ut som ett streck! :)
Men har du tagit sönder det? ;)
Ja det ser ut som ett streck! :)
Men har du tagit sönder det? ;)
Jag ser ett svagt streck jag med! :) grattis!
Jag tog ett vanligt test idag, fick mitt svaga svaga sträck på ett testa tidigt. Är bim - 4 men det va så negativt det kan bli :p haha! Jag blir galen! Nu ska jag försöka hålla mig från att testa till söndag eller måndag, good luck. Ska på kräftskiva i helgen så det känns la lagom peppigt att gå dit, inte dricka, för att man KANSKE är gravid.. Suck :p jaja! Livet :D
I feel you! Jag tänkte förra helgen att nästa helg är jag antingen gravid - eller får avnjuta ett eller två glas vin. Det verkar inte vara nåt av det, ännu en torr helg i ovisshet, så länge inte mensen kommer. Är idag på BIM+1 / ÄL+10. Tänker att jag testar tidigast söndag igen, då jag testade negativt imorse med RFSU testa tidigt. Lycka till :)
Gokväll hörrni! Jag har inte lyckats köpa nåt test än, då jag tänker att det är onödigt då det känns som att mens kommer strax. Haft ordentligt med molvärk idag, trött och smått illamående, lite som innan mens men mer molvärk. Sen är jag sååå frusen, har varit varmt idag men jag är så frusen inifrån hela tiden. Men "dagstempen" är fortfarande hög. Om inget hänt inatt måste jag fixa test imorgon.
Fler som är frusna?
Vet egentligen inte, jag är bara så frusen och varit det i några dagar. Måste duscha jättevarmt länge för att få upp värmen.
Testade tokblankt idag ocksåå med vakigt test.... Suck :p är på bim-3 så fortfarande tidigt, I know. Men fick ju som sagt en liten liten skugga på early test. Säkert spök då. Jaja! Får njuta på kräftskivan istället :p
Någon som varit gravid och fått rosa ?flytningar? efter sex? Jag och sambon hade mys imorse (han var dock nervös över att det skulle kunna påverka eventuell graviditet, men jag har läst att det inte ska göra det?). Efteråt upptäcker jag att det kommer en flytning som är lite blodblandad. Nu några timmar senare så kommer det fortfarande lite ljusrosa flytningar men inte lika blodblandade. Någon med erfarenhet kring detta?
Godmorgon!
Bim - 2, äl +13, ingen mens i sikte, men tokblankt test idag också. Nu ger jag upp och tänker att bebis inte var meningen denna månaden utan meningen att att jag ska få det nya jobbet jag sökt först! :D
Önska mig lycka till! Jag önskar er lycka till och hoppas på god tur för oss alla :D
Hej! Hur har det gått för dig?
Aaaargh, jag blir så trött. Om jag nu inte är gravid varför tusan kommer inte den här jädrans mensen nån gång då? Så man kan börja om?
Någon annan som varit med om en såhär lång cykel? Tror jag är på cykeldag 39....! Varför gör kroppen såhär? Kan det vara ett MA som inte kommer ut iom positivt tidigt test men negativa efter? Eller vad tusan kan det vara? Blir tokig :/
Om du fått missfall borde blödningen börjat redan innan testen blev blanka, tänker jag. Förra cykeln fick jag svagt positivt med en billig sticka, sen negativt men ingen blödning. Visade sig senare att mina billiga stickor reagerade på ägglossning, och att det var den som skedde då. Hade alltså kraftigt försenad ägglossning den cykeln, och sen kom mensen punktligt 13 dagar senare som vanligt. Kan det vara nåt sånt?
Nä, vid ma tror kroppen den är gravid o har kvar hcg i kroppen. Du är troligtvis bara skengravid och får mens så snart kroppen släppen
Nu kom den förbaskade mensen. Får se om jag hoppar över i septembertråden. Ska försöka få ordning på min cykel först :p
Tack för trevlig hjälp med funderingar och stoooooort grattis till alla plussare <3 håller alla tummar för er och för oss andra som kör vidare nästa månad! Kämpa!