BIM augusti 2019
Hej på er,
Har varit lite oaktiv i tråden denna vecka känner jag, första veckan efter semester på jobbet och massa möten o event nu i slutet av veckan så jag tyvärr inte hunnit med att hänga med i diskussionerna :)
Har dock läst ikapp alla nu och håller tummarna hårt för oss alla nu som nu kämpar med att vänta in BIM och ni som försöker få till det på ÄL och ni som försöker logga er ÄL.
Jag har ju BIM 14-15/8 och är nu på ÄL+10.
Hade ju massa symtom för typ en vecka sen som satt i i flera dagar men sedan dess är allt som bortblåst. Så jag tror nog inte att det blev nått, även om man hoppas.
Jag borde typ idag, imorn och senast söndag få mina vanliga spotting som brukar ?varna? mig om att mensen är på g. Vilket jag alltid får några dagar innan, så kommer inte dom snart känns det som att cykeln är lite rubbad eller så är det nått annat på g.
Vågar inte heller testa med mitt testa tidigt test eftersom jag inte har några symtom, så sparar nog dom några dagar istället om jag kan hålla mig. Känner mig inte supertaggad faktiskt psykiskt då jag är så inställd på att vi inte fick till det denna ggn pga av dåligt i prickade försök.
Ursäkta för superlång text, men är exhalerad att läsa hur det går för er alla iallafall. Uppdaterar er såklart så fort jag märker nått :)
Kram på er!