BIM augusti 2019
Jag vaknade upp med fortfarande hög temp idag på BIM så då hade jag bestämt att jag skulle ta ett test, vilket jag gjorde.. är nog lite i chock men det ser ju allt positivt ut. Är det på riktigt?
Jag vaknade upp med fortfarande hög temp idag på BIM så då hade jag bestämt att jag skulle ta ett test, vilket jag gjorde.. är nog lite i chock men det ser ju allt positivt ut. Är det på riktigt?
Igårkväll kom mensen på BIM. Hoppar över till septembertråden nu. Lycka till alla!
Men wooow!! Ja tror jag kan skymta något, men ytterst svagt men shit!!! Håller tummarna! Själv är jag fortfarande inte mig själv, ÄL+5 och idag har ja känt lite molvärk nu på dagen :O och mår illa av och till.. men det är ju så tidigt så man borde ju inte kunna känna något :( så är väl nåt annat som spökar men sen så är jag hungrig hela tiden, sen igår. Äter men blir typ inte mätt helt haha.. vill bara tiden ska gå fort nu så man kommer till bim!
Jag har nog inte haft så många symptom faktiskt, ingen molvärk, ingen extra hunger, ingen halsbränna, inget illamående, ingen nidblödning osv. Trött på kvällarna är jag för det mesta, somnar väldigt lätt. Efter förra månaden när jag kände efter massor och tyckte jag hade flera symptom så tänkte jag att jag inte skulle lura mig själv så mycket den här månaden.
Jag fick urinvägsinfektion på äl + 2 men det var nog för tidigt för att ha något med graviditeten att göra. Nu känner jag mig möjligtvis lite mer kissnödig än vanligt. Och inte alls sugen på mat, men det kanske är pga att jag fortfarande är lite i chock.
Nu kom den förbaskade mensen. Får se om jag hoppar över i septembertråden. Ska försöka få ordning på min cykel först :p
Grattis till allá plussingar, min mus fick besök av röda tanten idag sniff sniff hoppar över till bin sep tråden
Så kom mensen idag då
Ännu en sömnlös natt. Min sömn har aldrig blivit påverkad förutom när jag var gravid med sonen. Men testet nyss visade ingenting. Gaaah! Vilken jobbig väntan det är nu.
Det känns verkligen som att jag är gravid och när jag tittar på testerna så blir min hjärna så förvirrad. Så som jag känner borde testet vara superpositivt.
Håller tummarna! Kör du samma test? Är det ett sådant som är extra känsligt? När har du bim?
Jag kände precis som du! Fick två negativa tester (babyplan) för att sen byta till clearblue som visar ett - eller +, då kom det på BMI -3. När har du BMI? :D
Likadant för mig. Har varit gravid tre gånger på ett år (tyvärr missfall alla gånger), och hade rubbad nattsömn som symptom då. Nu har jag börjat vakna på nätterna igen, precis som jag gjort under de graviditeterna. Vid 02, 04 och 06, och kan inte somna om efter 06 även om jag känner mig jätte trött. Tog ett test i morse (ett vanligt, inte testa tidigt), helt blankt. Har inte fått några spottings än som jag brukar få 2-5 dagar före BIM, så hoppet lever i alla fall :) Har BIM 28/8
Åååh va jobbigt!! Läste det du skrev innan också och det låter ju verkligen som att du är det!! Men vilka test använder du? :) håller tummarna för plus imorgon!