• Freya18

BIM augusti 2019

HannaIsabell skrev 2019-08-24 09:51:39 följande:

Jag vaknade upp med fortfarande hög temp idag på BIM så då hade jag bestämt att jag skulle ta ett test, vilket jag gjorde.. är nog lite i chock men det ser ju allt positivt ut. Är det på riktigt?

Har du haft några symptom?
  • Freya18
    FruA2019 skrev 2019-08-24 10:01:26 följande:

Igårkväll kom mensen på BIM. Hoppar över till septembertråden nu. Lycka till alla!

Nä vad surt. :( Ladda om för nya tag sen!
  • Freya18
    BIM augusti 2019

20/8 Fialotta8, Lbem
    23/8 haloj
    24/8 Mybebbe, Blyger
    25/8 sockan, yasmir, Planerar2020 (25-28/8), MeAndMyself
    26/8 Mathilda999, Mima93, Obalem
    27/8 Pyret13, Freya18, Tr0ust, Canary, hoppfull26
    28/8 soltroll, joss1234, FrokenF89, lineberg, Glitterpinnar, Felt, Love5
    31/8 Lady K

Gravid: Mandistoss, Monkan93, Lejoninnan37, missangelface2, RbEken, SisterA, jhms, FH24, Gottegrisen91, VictoriaBerggren, Mmmiam, Skrollan94, viljaa, Barnlängtan, Gabby, HannaIsabell
  • Freya18
    joss1234 skrev 2019-08-24 12:21:06 följande:

Men wooow!! Ja tror jag kan skymta något, men ytterst svagt men shit!!! Håller tummarna! Själv är jag fortfarande inte mig själv, ÄL+5 och idag har ja känt lite molvärk nu på dagen :O och mår illa av och till.. men det är ju så tidigt så man borde ju inte kunna känna något :( så är väl nåt annat som spökar men sen så är jag hungrig hela tiden, sen igår. Äter men blir typ inte mätt helt haha.. vill bara tiden ska gå fort nu så man kommer till bim!

Det känns som att jag är gravid. Der molar på ordentligt i magen och svanken idag. Brösten har börjat ila massor. Jag är också hungrig hela tiden, det är som att det är ett stort hål i magen. Blir aldrig mätt.

Jag tänker njuta av min "gravidbubbla" så länge det varar! Haha ;D
  • Freya18
    HannaIsabell skrev 2019-08-24 12:57:14 följande:

Jag har nog inte haft så många symptom faktiskt, ingen molvärk, ingen extra hunger, ingen halsbränna, inget illamående, ingen nidblödning osv. Trött på kvällarna är jag för det mesta, somnar väldigt lätt. Efter förra månaden när jag kände efter massor och tyckte jag hade flera symptom så tänkte jag att jag inte skulle lura mig själv så mycket den här månaden.

Jag fick urinvägsinfektion på äl + 2 men det var nog för tidigt för att ha något med graviditeten att göra. Nu känner jag mig möjligtvis lite mer kissnödig än vanligt. Och inte alls sugen på mat, men det kanske är pga att jag fortfarande är lite i chock.

Det bästa är ju egentligen att inte känna efter för mycket, för då brukar man få alla symptom. Jag har tagit det mera chill denna månad, jag fick som dig förut och kände allt möjligt. Blev så snopen när testet var negativt.
  • Freya18
    Fialotta8 skrev 2019-08-24 22:44:08 följande:

Nu kom den förbaskade mensen. Får se om jag hoppar över i septembertråden. Ska försöka få ordning på min cykel först :p

Mybebbe skrev 2019-08-25 01:16:18 följande:

Grattis till allá plussingar, min mus fick besök av röda tanten idag sniff sniff hoppar över till bin sep tråden

yasmir skrev 2019-08-25 01:19:12 följande:

Så kom mensen idag då

Men åh, vad ledsamt. Ta er tid att ladda om. Kram!
  • Freya18

Ännu en sömnlös natt. Min sömn har aldrig blivit påverkad förutom när jag var gravid med sonen. Men testet nyss visade ingenting. Gaaah! Vilken jobbig väntan det är nu.

Det känns verkligen som att jag är gravid och när jag tittar på testerna så blir min hjärna så förvirrad. Så som jag känner borde testet vara superpositivt.

• Freya18
    FELT skrev 2019-08-25 06:59:00 följande:

Håller tummarna! Kör du samma test? Är det ett sådant som är extra känsligt? När har du bim?

Gottegrisen91 skrev 2019-08-25 10:15:26 följande:

Jag kände precis som du! Fick två negativa tester (babyplan) för att sen byta till clearblue som visar ett - eller +, då kom det på BMI -3. När har du BMI? :D

Jag har BIM om två dagar. Jag har testat med Predictor Early och Testlagrets vanliga stickor. PE är extra känsligt.
  • Freya18
    Love5 skrev 2019-08-25 07:59:45 följande:

Likadant för mig. Har varit gravid tre gånger på ett år (tyvärr missfall alla gånger), och hade rubbad nattsömn som symptom då. Nu har jag börjat vakna på nätterna igen, precis som jag gjort under de graviditeterna. Vid 02, 04 och 06, och kan inte somna om efter 06 även om jag känner mig jätte trött. Tog ett test i morse (ett vanligt, inte testa tidigt), helt blankt. Har inte fått några spottings än som jag brukar få 2-5 dagar före BIM, så hoppet lever i alla fall :) Har BIM 28/8

Så jobbigt när man vaknar så ofta. Jag vaknar ungefär en gång i timmen.. Jag har inte heller fått spottings än. Det borde vara dags när som helst om jag inte är gravid.
  • Freya18
    joss1234 skrev 2019-08-25 08:11:15 följande:

Åååh va jobbigt!! Läste det du skrev innan också och det låter ju verkligen som att du är det!! Men vilka test använder du? :) håller tummarna för plus imorgon!

Idag känner jag mig lite deppig. Trodde att jag skulle se nåt litet på testet imorse iaf, men nää. Känner inga direkta symptom just nu heller, men när jag var gravid förut fick jag endast symptom på kvällarna.

Använder Predictor Early. Även testat nån gång med Testlagret, men dom är inte känsliga.
Svar på tråden BIM augusti 2019