BIM augusti 2019
Börja blöda så tidigt missfall.. hoppar in i septembertråden
Börja blöda så tidigt missfall.. hoppar in i septembertråden
På bim+2
Äl+15
Då är man på ÄL+4 idag. Är ju väldigt tidigt så man vet ju ingenting än. Tiden går så långsamt. Fick bekräftad ÄL via två appar med både ältest och temp så känns bra att ja iaf haft ÄL, vilket jag oroat mig för tidigare. Det enda jag känner just nu är att jag inte riktigt känner igen mig själv och min kropp ballar ur totalt Är extremt seg, frossig och haft magproblem några dar och illamående som fan på kvällarna och det kommer och går. Men kan ha med ibs att göra, är ju fortfarande tidigt så vi får väl se vart det leder denna omgång :) jäkligt hungrig är jag idag iaf! Hur går det för er andra som har några dar efter ÄL eller så? :)
Tjuvstartade med test igår och imorse. Negativt. Men tidigt fortfarande. Bara ÄL+7.
Var tvungen att ta ett test för kollegorna bestämde sig för att ordna med fest ikväll. Ville så gärna gå på det, men sket i det till slut. Blir för uppenbart om jag bara skulle dricka alkoholfritt. Dom är ganska glada i shottar och allt möjligt.
Nåja. Nu har man typ stirrat sig blind på stickan. Poppade fram spökstreck igår, men absolut ingenting idag. Vilket är förståeligt, när det egentligen är för tidigt med testande.
Tar ett nytt på söndag igen tror jag.
Tog ett testa tidigt idag.. kan inte fatt de men de är ju plus :) :)
Alltså, nu hade jag ju redan tjuvstartat med testandet så då tog jag en imorse också. Till min förvåning så är det någonting väldigt svagt där! Behöver inte ens vrida och vända eller kisa med ögonen.
I förrgår var det också någonting, men mera "spökaktigt", men annars så har alltid Predictor Early varit helt negativa för mig och man har inte ens kunnat hinta nåt.
Så nu är jag sååå förväntansfull och längtar till imorgon så jag kan testa igen! Haha. :D ÄL+8 idag.
Jag slänger upp en bild, men jag tror inte att ni kommer se nåt.
Jag vaknade upp med fortfarande hög temp idag på BIM så då hade jag bestämt att jag skulle ta ett test, vilket jag gjorde.. är nog lite i chock men det ser ju allt positivt ut. Är det på riktigt?