• Obalem

BIM augusti 2019

BIM 4/8 så jag hänger också på!

Tog ett test igår som såklart visade negativt.. de var ju för tidigt!

Men ja tror ändå på denna gång.

Molvärk, spänningar i brösten, trötthet och humör kommer och går sen några dagar tillbaka :D

• Obalem

Lägger till mig:

BIM LISTA

1/8: Freya18, Lady K, Soltroll, Mandistoss, sockan

2/8: Pepsin, Theresesvea, Monkan93, larssonc, joss1234, lineberg, Loui123

3/8 NeoMio0322, Sara11

4/8 LBP91, Obalem

5/8: Hallonen80, Jordgubbe

6/8 FrokenF89

7/8 Längtande95

8/8: Phoworray, Anonym (E).

9/8: Förstabarnet123 , MsPinnipeds

10/8 höstlöv123

11/8: Jphoppas, kronisktförvirrad, Bambi91

12/8 Sofiakarin, Myrkrypet, Joset

13/8 Millemupp

14/8 Zyprexa, Annali85, Michibell, Nextchapter, Fladdriga svansen, FH24

17/8 hundenhubbe, VictoriaBerggren, Nicciz

19/8 jhms

21/8 Noraaaaa

23/8 viljaa

26/8 FruA2019, Mathilda999

27/8 Pyret13[/quote]

• Obalem
    Monkan93 skrev 2019-08-01 07:23:59 följande:

Idag fick jag mitt pluss!!! Min sambo sover fortfarande, längtar tills han vaknar så jag kan berätta! :D ÄL+11/BIM-1

Grattis!! :D
  • Obalem

Negativt test idag med RFSU... dock var de så under min tidigare graviditet också! Negativt med RFSU några dagar innan BIM för att sedan plussa med CB digital på BIM. Jag kan ha räknat fel med BIM, så antingen är de 4/8 eller 6/8. Vilket kanske blir lite för tidigt för ett vanligt test?

Vill inte förlora hoppet men de börjar kännas hopplöst.

• Obalem
    missangelface2 skrev 2019-08-03 10:36:31 följande:

Tack så mycket :) blir inte långt mellan dem minsta knoddarna nu. Minstingen blir 7månader den 8/8... galet, inte riktigt planerat men väldigt välkommet ????????

Grattis! :D
  • Obalem
    Mathilda999 skrev 2019-08-03 15:34:07 följande:

Jag plussade 19de juli men fick MF 29de juli och har varit relativt smärtfritt och inte allt för mycket blödning. (Min första graviditet och vårt första försök till barn).

Nu undrar jag om någon varit med om tidigt MF och hur snabbt ni fick ÄL? Jag kör med LH test redan nu(CD6) då det känns som ÄL kommer komma tidigare än vanligt.

(Barnmorskan sa att det inte finns någon anledning till att vänta utan OK att köra på direkt.)

Jag plussade 5 juli och missfall 11 juli. Mitt och sambons första försök till bebis..

ägglossning (glad gubbe) 21 juli så nu väntar jag på ett nytt plus eller mens :)
  • Obalem

?Inte gravid? kom upp nu på morgonen :(

De är dock första försöket efter missfall och de finns inte en tillstymmelse till mens i sikte, så kanske borde ja inte ge upp helt och hållet..

ja stannar kvar så länge mensen håller sig borta!

Hejaheja

• Obalem
    LBP91 skrev 2019-08-04 22:36:27 följande:

Nu ikväll när jag var på toa kom det lite rosa på pappret... brukar inte ha spottings eller rosa flytningar innan mens utan den kommer igång med dunder och brak varje gång och som jag har sagt tidigare, sjunker tempen stegvis två dagar innan. Nån som har några tankar? Gick på toa en gång till en timme senare och då var det rosa borta. Har hört att man kan blöda lite lättare om man gör nr 2 när man är gravid men har alltid trott att det är senare i graviditeten och inte såhär tidigt när man inte ens vet. Vet inte om det var därför det kom som en rosa flytning vid mitt första toabesök. Jag får väl helt enkelt se vad som händer imorgon.... men det känns ju ganska hopplöst nu :(

Jag håller med dig med detta buller och brak! Vi hade båda BIM igår va? Och ingen mens? Då lever hoppet för oss båda :D håller tummarna. Jag hade förövrigt så med blödning efter nr 2 redan såhär tidigt förra graviditeten, dock blev se missfall lite senare men de är alltså möjligt att få så :)
  • Obalem
    Freya18 skrev 2019-08-09 13:15:30 följande:

Uppdaterade listan med nya medlemmar och tog bort dom som har fått mens.

Hur går det för er som har passerat BIM? Vill inte ta bort dom som inte har svarat för ibland kan ju mensen skjuta upp sig med några dagar och vissa plussar efter BIM.

Välkomna och lycka till alla nya medlemmar! 

Jag såg på FLO att jag räknat lite fel så min BIM borde varit igår.. dock är de räknat efter att ja skulle haft ägglossning 1 vecka efter missfall och nu börjar ja fundera på om de kan ha varit hormoner kvar bara?!

Ingen mens och inga vidare symptom och inget positivt på stickan så ja vet inte vart ja står :(
  • Obalem
    Freya18 skrev 2019-08-12 10:43:47 följande:

Nu närmar sig BIM för väldigt många av er.  Håller tummarna hårt på att det blir många efterlängtade plus!

Hur går det för dig "Obalem"? Tänker på dig. Det kan vara så oroligt jobbigt när mensen inte dyker upp och testerna är negativa. Dock så håller jag tummarna fortfarande hårt för dig.

Hur går det för "Jphoppas", "kronisktförvirrad" och "Jonniie"? Inte hört någonting från er på ett tag nu.

Hej! Men va fint du är som tänkt på mig <3 hur går de för dig?? här är mensen fortfarande bortblåst... de blir negativt på testet men sen har jag även haft småååå ljusrosa flytningar 3 gånger med 4-6 dagar emellan, riktigt konstigt!

De enda som håller hoppet uppe är att jag börjar känna spänningar i tjejmagen, samt att brösten börjar göra sig påminda, så kanske ändå! Håller tummarna och följer er allihopa i kampen!!
Svar på tråden BIM augusti 2019