Inlägg från: Neomio0322 |Visa alla inlägg
  • Neomio0322

BIM augusti 2019

Mensen var 11dagar sen denna månade men fick den äntligen igår efter massa negativa resultat. Så nästa BIM 3/8 om den kommer som den brukar.

Uppdaterad BIM lista

1/8: Freya18, Lady K, Soltroll, Mandistoss

2/8: Pepsin, Theresesvea, Monkan93

3/8 NeoMio0322

5/8: Hallonen80

6/8 FrokenF89

8/8: Phoworray

9/8: Förstabarnet123

10/8 höstlöv123

11/8: Nicciz, Jphoppas

21/8 Noraaaaa

• Neomio0322
    Freya18 skrev 2019-08-04 15:23:08 följande:

Ni som har haft BIM, hur har det gått för er?

Pepsin, larssonc, lineberg, Loui123, NeoMio0322, Sara11?

Min mens cykel var 35 dagar förra månaden vilket aldrig hänt innan så jag avvaktar till onsdag att testa men inte fått mens eller känning av det ännu.
  • Neomio0322

Är på dag 29 idag brukar få mens på dag 24-26 förutom förra månaden då jag fick på dag 35 har aldrig hänt förr.

Tog gravtest imorse som visade negativt tyvärr.

• Neomio0322
    Obalem skrev 2019-08-12 14:07:44 följande:

Hej! Men va fint du är som tänkt på mig <3 hur går de för dig?? här är mensen fortfarande bortblåst... de blir negativt på testet men sen har jag även haft småååå ljusrosa flytningar 3 gånger med 4-6 dagar emellan, riktigt konstigt!

De enda som håller hoppet uppe är att jag börjar känna spänningar i tjejmagen, samt att brösten börjar göra sig påminda, så kanske ändå! Håller tummarna och följer er allihopa i kampen!!

Min är också väldigt sen. Förra månade hade jag 35 dagars cykel (alltid annars 26) idag är jag på dag 34 och ingen mens i sikte. Spänningar nere vid men inget annat. Har tid till gyn imorgon pga annat så ska prata med dom då. Negativ sist jag testade iallafall men är 6 dagarsen nu jag testade.
  • Neomio0322

Hade BIM 3/8 fortfarande ingen mens är på dag 37 idag brukar ha 26 dagar ca.

Gjort grav test senast idag som visar negativt. Om och ont i svanken och tjejmagen. Svullen magen. Kissnödig hela tiden trött och frusen. Fattar inget....

• Neomio0322
    JeSuisMoi skrev 2019-08-15 13:23:52 följande:

Jag skulle nog gå till MVC och be om blodprov...

Var hos BM idag och vi skulle avvakta lite så får se
  • Neomio0322

Hej tjejer. Var med på BIM listan tidigare med beräknad mens 3/8 men togs bor??

Jag har fortfarande inte fått min mens men visar fortfarande negativt på stickan är 22 dagar över.

Har idag skickat till gyn och väntar svar om jag får komma på undersökning.

Har gravid symtomer.

Illamående

Ömma bröst vårtor och styva

Mollande värk nere i magen och svanken.

Trött

Mycket flytningar ej illaluktande.

Är alltid frusen men nu är jag istället varm.

Så vi får väl se. Finns Det någon som varit gravid trotts negativt test?

Är Jag gravid så är jag i vecka 6+5

Förstår inte annars vad detta kan vara.

• Neomio0322
    SamiraBudva skrev 2019-08-26 11:43:00 följande:

Jag känner en som varit gravid i flera månader och ändå fick hon negativt test varje gång hon testade dig. Hon begärde ultraljud eftersom hon visste att hon var gravid och då var hon i cirka 4 månaden

Vet du om det var gyn hon vände sig till?
Svar på tråden BIM augusti 2019