Inlägg från: Kattunge15 |Visa alla inlägg
  • Kattunge15

BIM augusti 2019

Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan, fick bortfallsblödning förra veckan så tänker att jag borde få mens i augusti. Men vet ju inte när.

Vi försöker ha sex så mycket som möjligt, vet inte när jag har ägglossning men jag hoppas på att det inte kommer någon mens i augusti helt enkelt :)

• Kattunge15
    lineberg skrev 2019-07-23 09:35:29 följande:

Hej :D Helt ny på det här med FL men har följt måååånga trådar genom åren, haha. Denna månaden var första riktiga försöket för mig och min fästman så nu är man ju lagom otålig.. ;) bim 2/8. lite svårt att förutspå när äl skedde så vi kör varannan dag.

Spännande! När slutade ni med skydd? Hade du p-piller?
  • Kattunge15

Hur fort efter att ni slutade med piller fick ni ägglossning? Jag slutade nyss, fick bortfallsblödning och nu vet jag ju inte om jag har/har haft ägglossning. Förstår att det är olika men om ni slutat med p-piller - Hur fort gick det för er?

• Kattunge15

Hej, har precis börjat försöka så vet inte när jag ska ha min mens.

Nu när jag var på toa kom en stor geleliknande flytning (?), svagt ljusrosa men nästan genomskinlig. Aldrig fått tidigare?! Vad kan detta vara? Hur kan en nidblädning se ut?

• Kattunge15
    Förstabarnet123 skrev 2019-07-30 11:43:17 följande:

Kan du ha ägglossning nu? Lät som en äl-flytning. Eller vet du om att du haft äl nyligen? :) Jag tror det kan komma liiite blod när ägget släpper. Aldrig haft nidblödning då vet tyvärr inte hur de brukar se ut :)

Ah, så klart det kan vara! Ätit p-piller i 12-13 år så minns inte hur det var innan... även om jag hellre hoppats på nidblödning! Vi hade sex igår så hoppas det prickade ägglossning rätt bra då :)
  • Kattunge15
    Lejoninnan37 skrev 2019-08-03 07:41:34 följande:

Morgonens resultat :D

Åh stort grattis!!!
  • Kattunge15
    missangelface2 skrev 2019-08-03 10:03:09 följande:

Tog ett test imorse nu, (tagit varje dag - så onödigt egentligen)

Men kan nog säga att jag litar på det positiva resultatet nu :)

Åh grattis!
  • Kattunge15

Hej, en fråga! Jag slutade med p-piller i juli och fick i slutet av juli första ägglossningen. Sen den har jag haft värk i nedre delen av magen och ömma bröstvårtor.

Antar att detta är pga att kroppen återställer sig från hormonerna? Men hur länge hade ni så efter er första ägglossning? Trött på att ha ont..

• Kattunge15

Lägger till mig själv! Osäker om det är 13/8 jag ska ha men skriver in mig där. Första bim efter slutat med p-piller.

BIM augusti 2019

2/8: Pepsin, Theresesvea, larssonc, lineberg, Loui123

3/8 NeoMio0322, Sara11

4/8 LBP91, Obalem

5/8: Hallonen80, Jordgubbe

6/8 fruSolsken

7/8 Längtande95

8/8: Phoworray, Anonym (E)

9/8: Förstabarnet123 , MsPinnipeds

10/8 höstlöv123

11/8: Jphoppas, kronisktförvirrad, Bambi91

12/8 Sofiakarin, Myrkrypet, Joset

13/8 Millemupp, Fialotta8, Kattunge15

14/8 Zyprexa, Annali85, Michibell, Nextchapter, Fladdriga svansen, FH24, Majja92

15/8 Bettyboop95

17/8 VictoriaBerggren, Nicciz, jhms

20/8 hundenhubbe

21/8 Noraaaaa

23/8 viljaa

24/8 HannaIsabell

25/8 sockan, pepsi20

26/8 FruA2019, Mathilda999, Mima93

27/8 Pyret13, Freya18

28/8 soltroll, joss1234, FrokenF89

31/8 Lady K

Gravid: Mandistoss, Monkan93, Lejoninnan37, missangelface2

• Kattunge15
    Phoworray skrev 2019-08-06 21:34:01 följande:

2 dagar kvar till BIM, hade ingen ÄL vad jag vet (tog äl-tester från dagen innan jag borde få äl till 3 efter, men inget) så troligtvis blir det inget denna månaden heller. 

Har sjukt ömmande bröst, vilket är nytt sedan förra månaden ungefär för mig innan mens, vilket är lite jobbigt då de expanderat lite och trycker i bh:n.

Dessutom är magen svullen, vilket jag tycker ser ut lite som en graviditet från sidan, men då grav-test för 3 veckor sen var negativa får jag väl inse att jag har ökat i omkrets de senaste månaderna xD

Hoppas på att mensen uteblir, men det blir nog att satsa på september istället 

Håller tummarna!
  • Kattunge15
    RbEken skrev 2019-08-11 11:08:10 följande:

Hej!

En liten uppdatering från igår!

Från svagt streck till ett starkare streck idag! Så lycka till ni andra och ge inte upp!

Stort grattis :)
  • Kattunge15

Här kom mensen så hoppar över till septembertråden.

Svar på tråden BIM augusti 2019