Inlägg från: HannaIsabell |Visa alla inlägg
  • HannaIsabell

BIM augusti 2019

Hej alla! Hoppar över från juli-tråden och går in på månad två av försök. Borde ha äl 10/8.

• HannaIsabell
    BIM LISTA 

1/8: Freya18, Lady K, Soltroll, Mandistoss

2/8: Pepsin, Theresesvea, Monkan93, larssonc, joss1234, lineberg, Loui123 

3/8 NeoMio0322, Sara11 

4/8 LBP91, Obalem 

5/8: Hallonen80, Jordgubbe 

6/8 FrokenF89 

7/8 Längtande95 

8/8: Phoworray, Anonym (E). 

9/8: Förstabarnet123 , MsPinnipeds 

10/8 höstlöv123 

11/8: Jphoppas, kronisktförvirrad, Bambi91 

12/8 Sofiakarin, Myrkrypet, Joset 

13/8 Millemupp 

14/8 Zyprexa, Annali85, Michibell, Nextchapter, Fladdriga svansen, FH24

17/8 hundenhubbe, VictoriaBerggren, Nicciz 

19/8 jhms 

21/8 Noraaaaa 

23/8 viljaa 

24/8 HannaIsabell

25/8 sockan

26/8 FruA2019, Mathilda999 

27/8 Pyret13[/quote]
  • HannaIsabell
    Anonym (Bettan) skrev 2019-08-08 20:39:17 följande:

Hej hej

Jag är ny här , har Bim den 20/8 . Vi är inne på försök nr.2 och hoppas hoppas på att bli gravid så snart som möjligt ????.

Kram på er , det ska bli kul att följa den här resan med er !

Hej och välkommen Glad
    Jag är också relativt ny och också inne på försök nr 2 med BIM 24/8. Har du barn sedan innan eller är det första?
  • HannaIsabell
    Anonym (Blyger) skrev 2019-08-18 16:17:56 följande:

En bekännelse: har lusläst allt, följde julitråden också är nu helt besatt av alla symtom och läser allt som går att läsa om befruktning mm. Trodde aldrig att jag skulle bli såhär störd, tredje försöket nu för oss och jag känner mig psykiskt sjuk av allt surfande på "ägglossning", "bim", "tolka gravtest". Jag skulle ju inte bli en sån där som... för jag är inte ens den typen som alltid velat ha barn, är mer att nu tickar åldern på och mannen är äldre än mig och vill gärna få till något före 40årsdagen.

Gahhh blir galen på mig själv som håller på med appar osv osv. Herregud vad man kan göra livet surt för sig själv genom att gå all in. I förrgår natt vaknade jag helt tvärt och kände som en elektrisk bubblande känsla i livmodern och i sömnen inbillade jag mig själv att ägget fäste... inser att det är önsketänkande och att hjärnan går på högvarv när den analyserar minsta tarmrörelse som kan tas för något annat.

Vill bara skriva av mig, tror inte för ett ögonblick att jag är ensam i denna mani. Bara så förvånad över mig själv och detta driv som aldrig tidigare funnits. Bim 24/8...

You?re not alone! ;)

BIM 24/8, andra försöket till första barnet, drygt 30
  • HannaIsabell

Jag vaknade upp med fortfarande hög temp idag på BIM så då hade jag bestämt att jag skulle ta ett test, vilket jag gjorde.. är nog lite i chock men det ser ju allt positivt ut. Är det på riktigt?

• HannaIsabell
    Freya18 skrev 2019-08-24 10:05:43 följande:

Har du haft några symptom?

Jag har nog inte haft så många symptom faktiskt, ingen molvärk, ingen extra hunger, ingen halsbränna, inget illamående, ingen nidblödning osv. Trött på kvällarna är jag för det mesta, somnar väldigt lätt. Efter förra månaden när jag kände efter massor och tyckte jag hade flera symptom så tänkte jag att jag inte skulle lura mig själv så mycket den här månaden.

Jag fick urinvägsinfektion på äl + 2 men det var nog för tidigt för att ha något med graviditeten att göra. Nu känner jag mig möjligtvis lite mer kissnödig än vanligt. Och inte alls sugen på mat, men det kanske är pga att jag fortfarande är lite i chock.
  • HannaIsabell
    Obalem skrev 2019-08-24 10:10:44 följande:

Grattis!! Va kul :)

Tack!! Det känns helt overkligt. Hoppas att man börjar känna mer snart så att man förstår att det är på riktigt.
Svar på tråden BIM augusti 2019