Inlägg från: Längtande95 |Visa alla inlägg
  • Längtande95

BIM augusti 2019

Hoppar in här då vi nu ska börja försöka få ett syskon till våran lilla pojk??

BIM-lista

1/8: Freya18, Lady K, Soltroll, Mandistoss

2/8: Pepsin, Theresesvea, Monkan93, larssonc, joss1234

3/8 NeoMio0322

5/8: Hallonen80

6/8 FrokenF89 ,myrkrypet

7/8 Längtande95

8/8: Phoworray

9/8: Förstabarnet123

10/8 höstlöv123

11/8: Jphoppas, kronisktförvirrad

12/8 Sofiakarin

14/8 Zyprexa

17/8 hundenhubbe

21/8 Noraaaaa

• Längtande95
    Freya18 skrev 2019-07-22 11:09:33 följande:

Jag uppdaterar BIM listan lite då och då. Jag gör det genom datorn för när man gör med telefonen så kan man inte ta bort mellanrum och listan blir så himla lång då.

27 stycken är vi just nu!  Lycka till allihoppa!

Jag har visst försvunnit från listan. Du får gärna lägga till mig igen nästa gång :) Bim 7/8
  • Längtande95

Halloj!

Jag hade ägglossning för ca 1 vecka sedan. Typiska flytningar, mjuk och öppen tapp. Vi hade sex som bara den runt om kring där. Några dagar senare kände jag igen och då va tappen stängd och hård. Nu idag fick jag en stor seg flytning, som jag brukar få vid äl. Och nu är tappen mjuk och öppen igen...?! Jag fattar ingenting. Vad händer?! Bäst att ligga idag igen tänker jag... haha

Bim 7/8

• Längtande95
    Freya18 skrev 2019-08-09 13:15:30 följande:

Uppdaterade listan med nya medlemmar och tog bort dom som har fått mens.

Hur går det för er som har passerat BIM? Vill inte ta bort dom som inte har svarat för ibland kan ju mensen skjuta upp sig med några dagar och vissa plussar efter BIM.

Välkomna och lycka till alla nya medlemmar! 

Jag hade ju bim 7/8 och ingen mens än men heller inget positivt test... Blir snart galen... Känns ganska hopplöst just nu. När jag var gravid med min son så plussade jag på bim-2 så känns som att jag borde ha fått ett positivt vid de här laget om jag va gravid.
  • Längtande95
    Freya18 skrev 2019-08-09 14:07:01 följande:

Jag såg bilden du la upp på en annan sida och jag kan se svagt streck på den. Håller tummarna att det blir starkare om några dagar! :)

Åh tack så mycket! Håller tummarna här med även om de känns lite långsökt.
  • Längtande95

Asså nu förstår jag ingenting... Bim 7/8 mensen kom idag men även en positivt test! Väldigt svagt men syns tydligt i verkligheten iaf... Vad ska jag tro nu?!

• Längtande95
    Sofiiakarin skrev 2019-08-10 11:22:48 följande:

Har du en till bild? Ser inget streck?

Nä har tyvärr ingen mer bild. Förstår att du inte ser något. Det är väldigt väldigt svagt och upplösningen här är ju inte den bästa heller... Målat streck där de är. Inte säkert de hjälper dock...

• Längtande95

Sen mens eller tidigt missfall vet jag inte men gissar på missfall. Väldigt mycket ondare än vad jag brukar ha och blöder massor... Tokblankt test också. Aja, hoppas på bättre lycka nästa månad. Lycka till allihopa <3

Svar på tråden BIM augusti 2019