Äggdonation hos Ava kliniken i Riga
Hej. Ny här och undrar om någon har gjort eller ska göra en äggdonation i Riga hos Ava kliniken?
Hej. Ny här och undrar om någon har gjort eller ska göra en äggdonation i Riga hos Ava kliniken?
Skriver det i sökrutan men händer inget. Går det att tagga mig eller hur hittar jag din tråd?
Använder du dator så klicka på Forum, sen välj svårt att få barn.
Skriver det i sökrutan men händer inget. Går det att tagga mig eller hur hittar jag din tråd?
Annars gå till Google och skriv "Vi som planerar äggdonation 2019 Familjeliv" så borde du komma direkt till sidan.
Funkade det? Hittade du till Äggdonation 2019 tråden?
Har du/ni påbörjat kontakten med Avaclinic i Riga?
Jag och min man har gjort 3 insättningar där men det blev missfall första gången och sen 2 minus. Har just nu 1 embryo kvar i frysen som vi tänker sätta in i höst.
Har du några frågor om kliniken?
Just nu kommer jag inte på något :) Det jag går och funderar på är den där sprutan, Procren, står en ssk ska ge den? Vem ska man fråga då? Kan väll inte bara gå till en och be de göra det, eller?
Ja jag tittade på instruktionen, hoppas jag fixar det :)
Ok så bra ni fick göra allt där. Synd man ej bor i sthlm verkar så lätt att ta båten..
Det är Ava som skrivit ut det men tänkte fråga gyn el hennes ssk om de kan göra det. Låter himla trevligt det du skrev. Vi har aldrig vart där. Jag har inga barn men sambon har två flickor. Vi bor i Malmö så flyg från Kastrup blir bäst men verkar himla smidigt med båten
Jag har Veronika men haft Katarina i två veckor nu då Veronika har semester. Stackars så mycket ni vart igenom, hoppas nu nästa gång att det går bra. Jag har aldrig försökt bli gravid och äntligen när man träffat den rätte så är mina ägg gamla, typisk
Jobbar så svarar kort hihi :) kanske missar att svara på nåt..