Mens efter missfall?
Jag var tvungen att avbryta en graviditet i v 15 och blödde till och från i två månader. Det var hormonella blödningar, blödningarna från aborten pågick i ca tre veckor. Det tog två månader för mig att få ÄL, efter det var kroppen i balans igen och blödningarna upphörde. Jag fick återbesök efter ca sex veckor, var nog främst för resultatet från obduktionen men fick ett UL när jag ändå var där.
Du kan få ÄL trots blödningar men har läst på vissa ställen att ÄL inte sker om man har för höga hcg efter grav. Vet inte sanningshalten i detta. Att du blöder klumpar kan ev vara dåligt, kanske har rester kvar? Är du neg på gravtestet talar det lite emot att där är rester kvar men man kan nog inte vara säker. Vet vad du menar att allt alltid är ?helt normalt? men tycker du iaf ska ringa angående det. När man har gått till v 16 kan det ta ett tag för kroppen att återställa så du har absolut inte gått ?onormalt? länge.
Ja kanske ska jag det ..men man känner sig så besvärlig när man ringer och sköterskorna typ skrattar åt en & vad man än säger så säger de att "allt är normalt".
Jag blödder mindre nu idag har varit mest brunt så det kanske går åt rätt håll iallafall.
Jag är negativt på gravtest men svagt på ägglossning test ( jag får aldrig ALDRIG svar på ägglossning annars )o jag kan inte vara gravid så jag antar att jag har lite gravidhormoner kvar som ger utslag på ägglossningstest.
Ni som varit m om liknande... Kan man få ägglossning trots att man fortfarande har bruna flytningar o lite spottings??