Inlägg från: Daphodil |Visa alla inlägg
  • Daphodil

Mens efter missfall?

Anonym (Vecka 16) skrev 2019-06-28 06:48:39 följande:

Hur har det gått för er?

Jag fick missfall i vecka 16 (20 maj) Det var fruktansvärt.

blödde tre veckor efter det har inte haft ägglossning.

Jag fick en blodklump stor som en tennisboll förra helgen och har spottings hela tiden. igår kom det massa klumpar men jag har ingen riktig mens utan jag blöder När klumparna kommer ut.

Jag längtar efter att få igång mens och ägglossning så att jag kan försöka igen.

Det svåra för oss är att vi behöver inseminera då vi inte kan ha ett fullbordat samlag (lång historia) så det är liksom inte bara att mysa på för oss vi måste planera på ett helt annat vis.

Har ni fått igång era kroppar efter missfall?

Förresten jag visade positivt på gravtest en månad efter det här nu Jag har blivit negativ på det.

Jag misstänker att jag kanske har någonting kvar i livmodern har inte gjort någon uppföljning eller återbesök det gör man tydligen inte här, enligt gynakuten. Så allting är normalt så länge man inte har feber -sen att det luktar gammalt lik om det som kommer ut (ursäkta detaljerna) är en annan sak.

man får ingen information upplever jag det som utan allt är normalt och varje kvinnas kropp är du unik.

Ja jag förstår att det är så, men man vill ändå ha svar. Snart har det gått 6 veckor och ingen ägglossning ingen mens utan bara konstig blödning.

men jag kanske har tur kanske är det här ändå en mens de här klumparna som kommer ut

Ursäkta att jag låter gnällig och bitter

Jag fick också missfall i v 16, i april i år. Ett MA som jag fick föda ut. Min ägglossning kom dag 36 (där dag 1 är missfallets första blödningsdag).
    Jag gick faktiskt till gyn för att få ett uppföljande ultraljud, just för att se att allt är borta. Det tycker jag du också ska.
Svar på tråden Mens efter missfall?