Inlägg från: Anonym (Alltid) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Alltid)

Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?

Anonym (Alltid) skrev 2019-06-20 12:15:52 följande:
    Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?

Det enda korrekta svaret, kärnan i hela tråden:

för att han är oskuld.
    Och jag förstår den ensamstående mamman. Bara för att hon är mamma, så är hon fortfarande kvinna, med sexuella begär.
    Hon vill ha det bästa.
    En man som är oskuld kan vara bra i sängen. Men risken är stor att hon drar en nitlott.

Och så den enda korrekta lösningen på problemet:
    mannen LJUGER.
    Han får ligga, hon också.
    Om det blir bra sex, det kan inte jag veta. Det är mellan just DE två personerna.
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (anonym 2) skrev 2019-06-20 12:33:43 följande:
    Nej det är för att han har noll erfarenhet av att leva i relation med en partner sexet är det sekundära eftersom ingen kan veta om man passar sexuellt med varandra oavsett hur mycket erfarenhet någon har
    Kvinnor vet. Inte alla, men många.
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (anonym 2) skrev 2019-06-20 12:33:43 följande:
    Nej det är för att han har noll erfarenhet av att leva i relation med en partner sexet är det sekundära eftersom ingen kan veta om man passar sexuellt med varandra oavsett hur mycket erfarenhet någon har
    Och sex är verkligen inte sekundärt för många kvinnor. Tvärtom.
    Kvinnor kan stå ut med mycket i ett förhållande. Dålig sex?
    ICKE.
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (anonym) skrev 2019-06-20 12:50:01 följande:
    Och många kvinnor tycker att det är avgörande att mannen inte har barn sen tidigare, men inte ser vi särskilt många trådar med självömkande singelpappor för det.
    Vilket är värst för ensamstående mammor tror du? Att mannen inte har egna barn, eller att han är oskuld?
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (MammaMu) skrev 2019-06-20 13:11:25 följande:
    Om man bara läser dina och ts inlägg så skulle man få intrycket att det är du som är oskulden och inte ts. Vad såg hon i dig som låg med dig?
    Jag vet faktiskt inte. Jag kände nåt i luften direkt när vi sågs, hon kanske kände samma. Och så kände hon sig uppenbarligen trygg med mig.
  • Anonym (Alltid)
    Kjell2 skrev 2019-06-20 13:24:45 följande:
    Där har vi ett tydligt exempel på att det inte är en dealbreaker för alla kvinnor.
    Att jag var oskuld? Det visste hon inte. Förrän efter vi hade haft sex.
    Hade hon vetat innan, så kanske vi inte hade träffats.
  • Anonym (Alltid)
    Kjell2 skrev 2019-06-20 13:28:34 följande:
    Är ni fortfarande tillsammans?
    Nej, det blev bara en flirt. Hon ville mer, inte jag.
  • Anonym (Alltid)
    Mimosa86 skrev 2019-06-20 13:33:35 följande:
    Har alltid haft bäst sex med de män med mindre erfarenhet än de populäraste som legat runt mycket och som tror att de är såååå bra och att alla kvinnorskroppar tänder på samma saker. Tycker de mindre erfarna varit mer lyhörda och flexibla vilket genererat superbra sex.

Hade aldrig bangat för en man pga av oskuld.
    Jag tycker själv att jag var bra första gången. Jag trodde verkligen inte att jag kunde allt, jag var nervös. Men jag tog i henne. Länge, och mycket. Jag är lyhörd och går på känsla. Med just henne gick det bra. Nästa kvinna jag träffar kanske blir pannkaka.
  • Anonym (Alltid)
    Mimosa86 skrev 2019-06-20 13:59:35 följande:
    Men så är det ju alltid vid nya kontakter innan man lär känna varandra och varandras kroppar. Tycker det också är charmen, fumlandet och passionen. :)
    Tycker också det. Sen har man läst att många kvinnor inte vill lära upp en oskuld, det ska klicka direkt. Undrar om det är vanligt att allt funkar klockrent första gången.
  • Anonym (Alltid)
    Kjell2 skrev 2019-06-20 14:09:02 följande:
    Ok, så det har blivit sex en gång och sen aldrig mera?
    Två gånger, fast bara en kvinna. Tyvärr.
  • Anonym (Alltid)
    Tecum skrev 2019-06-21 18:06:55 följande:
    Vet du vad, sex är inte direkt raketvetenskap. Idag kan du nog räkna de oskulder som "inte har en aning om hur man gör" på ena handens tummar. Dessutom är äldre oskulder som inte längre vill vara det troligen väl pålästa rent teoretiskt, plus motiverade till att göra det skönt för kvinnan. Detta gör att det behövs max ett par gångers sex för att de ska bli hyfsat bra älskare. Den kvinna som inte kan hjälpa dem dit är antingen extremt tafatt eller sexuellt dysfunktionell.

Enda gången det kan vara motiverat att rata en oskuld är om du är ute efter ons och bara kan tända på nya män hela tiden. Men de allra flesta kvinnor påstår sig iaf vara ute efter något stabilt, antingen det är relation eller kk. Fast de kanske bara säger det för att det låter bra, de vill helst knulla runt?
    De usla älskarna är de som bara tänker på sig själva, kör in-ut tills det går för dem och struntar i kvinnan. Men de hittar man på krogen och i relationer, ofta självsäkra typer som ser sig som Guds gåva till kvinnorna...
    Jag har alltid varit intresserad av sex. Läst en massa. Och jag visste ungefär var tuttarna sitter på en kvinna. Hade känt på några innan.
    Resten fick jag försöka lista ut, jag vände upp och ner på henne. Hon ritade en karta till slut, tyckte väl jag tog för lång tid på mig.
    Vi hade det väldigt mysigt, det var mycket ömhet. Och båda var nöjda. Till och med hon, trots att jag var en oskuld. Som hon inte behövde lära upp.
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (Uttjatat) skrev 2019-06-21 15:44:27 följande:
    Det ör stor skillnad på att det är nytt med en ny person mot att ha en fumlig nervös oskuld som inte har en aning om vad han gör
    Vad har du för bild av oskulder? Fumlig och nervös, ok. Men är de som Steve Carell i The 40 Year Old Virgin, tror att tuttar känns som en påse sand? Sprutar de i byxan så fort de får se en kvinna naken?
  • Anonym (Alltid)
    elin1989 skrev 2019-06-20 19:55:15 följande:
    Så problemet är alltså inte att du var oskuld. Du får inte ligga nu heller. Har du tänkt på att det skulle kunna vara något med din personlighet??
    Jadå. Jag har social fobi. Jag är bra med kvinnor på tu man hand. Att hamna i de situationerna är jag sämre på.
  • Anonym (Alltid)
    Ocdkille skrev 2019-06-23 12:34:27 följande:
    Har själv inte blivit hånad eftersom jag inte ens försöker eftersom jag inte vill skämma ut mig. Man märker ju vad mycket fördomar det finns. Och ska jag vara ärlig har jag inte märkt att det skulle vara så mycket bättre hos äldre. Läst många som skrivit hur dåligt behandlade dom blivit.
    Gör som jag. Försök med dom du är intresserad av. Fuck the rest. Nu menar jag inte att du ska sätta på resten Skrattande
Svar på tråden Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?