Tecum skrev 2019-06-21 18:06:55 följande:
Vet du vad, sex är inte direkt raketvetenskap. Idag kan du nog räkna de oskulder som "inte har en aning om hur man gör" på ena handens tummar. Dessutom är äldre oskulder som inte längre vill vara det troligen väl pålästa rent teoretiskt, plus motiverade till att göra det skönt för kvinnan. Detta gör att det behövs max ett par gångers sex för att de ska bli hyfsat bra älskare. Den kvinna som inte kan hjälpa dem dit är antingen extremt tafatt eller sexuellt dysfunktionell.
Enda gången det kan vara motiverat att rata en oskuld är om du är ute efter ons och bara kan tända på nya män hela tiden. Men de allra flesta kvinnor påstår sig iaf vara ute efter något stabilt, antingen det är relation eller kk. Fast de kanske bara säger det för att det låter bra, de vill helst knulla runt?
De usla älskarna är de som bara tänker på sig själva, kör in-ut tills det går för dem och struntar i kvinnan. Men de hittar man på krogen och i relationer, ofta självsäkra typer som ser sig som Guds gåva till kvinnorna...
Jag har alltid varit intresserad av sex. Läst en massa. Och jag visste ungefär var tuttarna sitter på en kvinna. Hade känt på några innan.
Resten fick jag försöka lista ut, jag vände upp och ner på henne. Hon ritade en karta till slut, tyckte väl jag tog för lång tid på mig.
Vi hade det väldigt mysigt, det var mycket ömhet. Och båda var nöjda. Till och med hon, trots att jag var en oskuld. Som hon inte behövde lära upp.