Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?
Varför nämner en manlig oskuld att han är oskuld? Fruktansvärt avtändande. Oavsett om du legat med 0 eller 100. Ingen bryr sig, så nämn det inte ens?!
Varför nämner en manlig oskuld att han är oskuld? Fruktansvärt avtändande. Oavsett om du legat med 0 eller 100. Ingen bryr sig, så nämn det inte ens?!
Verkligen
Men som du själv konstaterat, långt ifrån alla. Du träffade fel tjej.
Din TS säger en hel del. Vadå borde vara intresserad av en bonuspappa till sitt barn? Om det nu var det hon var ute efter så är ditt sätt att tänka väldigt underligt. Varför borde hon tycka att just du duger?
Förstår du inte hur illa du uttryckte dig i din trådstart är det en del av din problematik.
Fråga henne med tråden "Varför vill ingen semestra med en ensamstående mamma", hon verkar vilja ha sällskap. Erbjud dig att betala en resa så har du halva inne...
Fast hennes fråga var ifall du hade barn! Då hade du bara behövt svara på just det! Att säga att "du inte har något bagage alls" leder ju oundvikligen till en fråga om vad du menar... Det svaret är ju som gjort för en följdfråga.
Du måste sluta identifiera dig i första hand som oskuld - det är det som gör dig mindre attraktiv, inte det faktum att du är det... Fokusera på tjejen istället för på dig själv. Styr undan frågor som leder till sådant du inte vill prata om.
På riktigt??!! Hahaha bra gjort! Lycka till :) Men jag hoppas att du inte menar det du skriver i din trådstart om ensamma mammor, för då lär hon dissa dig lika fort igen.
Jag menade att jag hoppas att du inte menar att de borde ta vad som erbjuds, för även om du inte säger det rakt ut så kan nedvärderande syn på andra tydligt lysa igenom.
Lite creepy kanske men det är olika hur man uppfattar sådant, och ni är båda anonyma på ett forum så det kan bära eller brista :)
Jag förstår inte heller. Det är nog få som inte har egna barn som skulle kunna tänka sig en partner i en sån situation.