Inlägg från: Anonym (Alltid) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Alltid)

Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?

Kjell2 skrev 2019-06-18 12:50:25 följande:
    Vi, vår? Är du flera?
    Jag vände mig till TS. Han och jag vet nu att man inte ska vara ärlig.
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (hon) skrev 2019-06-18 12:50:01 följande:
    Sexuellt är inte det enda som ska klicka. Tvärtom ska allt annat klicka innan det kan bli ta om nåt sexuellt. Men återigen är du där i helt fel ände.
    I mitt fall var det så att hon tyckte jag var trevlig och vi skulle ses. Tills hon fick veta att jag var oskuld. Kanske inte hade klickat om vi hade setts. Men hade jag ljugit så hade jag åtminstone fått chansen.
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (O) skrev 2019-06-18 13:05:43 följande:
    Ja, dra en vit lögn i stället. Det gör många åt andra hållet och säger att de har varit med färre än de egentligen har.

Jag gillar inte heller ons men i ditt fall kan det ju vara bra rent mentalt. Det verkar påverka din självbild alldeles för mycket och då är det bättre att bara få det gjort. Första gången är sällan så där speciell som många önskar ändå.

Har du testat renodlade sexsidor? Det finns säkert kvinnor som skulle tycka att det vore intressant att ta en mans oskuld som en sexgrej. Det kanske inte är vad du önskar dig men då slipper du ha det här problemet när du träffar en kvinna som du verkligen vill vara med.

Jag träffade en man i 30-årsåldern som bara hade haft en kvinna före mig. Jag kunde förstå varför eftersom han var rätt blyg. I övrigt var han som vilken man som helst. Han var lite tafatt i sängen i början men det blev bättre ganska fort. Jag tyckte inte att det var en stor grej och det tyckte inte han heller, vilket jag tror var avgörande. Han hade bra självförtroende och lät inte den ringa erfarenheten definiera honom.
    Jag är inte oskuld. Men blev av med den sent, 35 år. Så jag vet hur jävligt det känns.
    Hon som blev min första, och enda hittills, berättade jag inte för, förrän efteråt.
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-18 15:29:45 följande:
    För femtielfte gången.... hon frågade.
    Säger samma. Hon frågade. Vissa här kan inte läsa och tror att man drar upp det själv på en dejt. "Hej, jag heter Kalle och jag har aldrig knullat".
  • Anonym (Alltid)
    Tr0llmamman skrev 2019-06-19 02:29:37 följande:

Oskuld bör inte ha någon betydelse så länge man verkligen klickar med varandra och trivs i varandras sällskap.

Är sexet viktigt så går det ju att jobba fram något bra, ihop, när man är redo :)

Många kvinnor vill inte lära upp en oskuld. Nån som fumlar och har sig. Med en icke oskuld är sex alltid bra direkt, allt klickar. Och speciellt kvinnor själva är bra på sex.
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (Uttjatat) skrev 2019-06-18 23:00:26 följande:
    Då måste du ha betett dig extremt märkligt. Jag hade aldrig kommit på tanken att fråga om någon var oskuld om de inte hade uppfört sig märkligt/svarat konstigt.
    Ja, både jag och TS är extremt märkliga som fick frågan av kvinnor om vi är oskulder. Inte konstigt att de kvinnorna försvann åt andra hållet så fort som möjligt.
    Såna här extremt märkliga män ska nog helst undvika kontakt med kvinnor.
    Ändå så träffade jag en kvinna senare som jag hade sex med. Som tur var så berättade jag inte innan, att jag var oskuld. För då hade hon tyckt att jag var extremt märklig.
    Hon verkade gilla mig och vi sågs ett par ggr till, hon ville bli ihop.
    Men som sagt, det var en jävla tur (eller tur, jag hade lärt mig min läxa) att jag inte berättade innan vilken extremt märklig människa jag var.
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (anonym) skrev 2019-06-19 07:01:26 följande:
    Som sagt så är detta en speciell situation med en kvinna som är helt ensam med sina barn. Du kan se det som positivt att du slipper leva med någon annans barn på heltid.
    Så om man dejtar en ensamstående mamma så måste man leva med hennes barn på heltid?
    Inte i min värld. Vi skulle på sin höjd vara särbos. Hennes barn är inte mitt ansvar.
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (Wtf) skrev 2019-06-19 08:29:07 följande:

Varför skulle just en ensamstående mamma nöja sig med vad som helst?

Jag kan inte komma på en enda anledning.
    Är attraherad av en ensamstående mamma, som jag vet är singel.
    Jag nästan gråter av tacksamhet för att jag inte är oskuld. Nu har jag i alla fall bråkdelen av en chans.
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (anonym 2) skrev 2019-06-19 08:39:37 följande:
    I detta fall om barnet var litet och ännu inte börjat sova hos borta ibland och det inte fanns någon pappa i livet så är det få tillfällen en ensamstående förälder kan umgås utan att barnet finns i närheten dessutom säger Ts att mamman kanske var intresserad av att hitta en bonus pappa
    Jag har inte läst allt, men det verkar som att det viktigaste för henne är att mannen legat. 
    TS gjorde, precis som mig, bort sig genom att vara ärlig med att vara oskuld.
    Jag är inte oskuld längre så jag behöver inte ljuga (fan va gött)
    TS måste däremot ljuga nu i fortsättningen, om han vill träffa en kvinna.
    Han ska ljuga så han blir blå som Pellefant.
  • Anonym (Alltid)

Såhär skrev en kvinna i en annan tråd:

"Det sexuella är unikt i mötet mellan två personer. Jag kan känna att mina tio år som gift inte kan tillgodoräknas nu i min nya relation; jag är ändå en nybörjare med min nya partner, för han är inte samma som mitt ex."

Detta gäller dock ej oskulder.

Svar på tråden Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?