Inlägg från: Anonym (Alltid) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Alltid)

Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?

Kjell2 skrev 2019-06-18 10:48:02 följande:
    Men det är inte unikt för just oskulder. Motsvarande gäller politisk åskt, religion, alkoholkonsumtion , sexualdrift, brottshistorik, familj mm.
    Eftersom tråden handlar om manliga oskulder, så kan vi hålla oss till det. Endast det.
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (anonym) skrev 2019-06-18 10:54:30 följande:
    Du tror att en FL-omröstning med 19 personer är representativ för befolkningen som helhet?
    Nej, men en indikation. Noll svarade på kvinnor, är väl 11 svar på män.
    De flesta tycker nog att en man som är oskuld måste vara en styggelse.
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (Alltid) skrev 2019-06-18 10:59:51 följande:
    Nej, men en indikation. Noll svarade på kvinnor, är väl 11 svar på män.
    De flesta tycker nog att en man som är oskuld måste vara en styggelse.
    Varken män eller kvinnor vill se en man som ej har framgång med kvinnor. En man ska vara stark, potent. En stackare som ej fått till det, tja...
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (anonym) skrev 2019-06-18 11:04:34 följande:
    FL och de som deltar i sådana trådar speglar inte verkligheten. Dessutom kan flera av dem som har röstat på män själva vara män som är oskulder och röstat efter vad de tror är sant. 
    Så du tror att folk i allmänhet tycker att kvinnliga oskulder är lika konstigt som manliga oskulder?
  • Anonym (Alltid)
    Kjell2 skrev 2019-06-18 11:09:12 följande:
    I allmänhet bryg sig folk inte om andras sexerfarenheter.
    Det där var faktiskt roligt Skrattande
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (anonym) skrev 2019-06-18 11:11:59 följande:
    Ja. Speciellt eftersom det anses vara så mycket lättare för kvinnor att få sex än för män anses nog en kvinna som aldrig får till det ha något allvarligt fel.
    Du har en poäng där.
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-18 11:51:01 följande:
    Var har jag skrivit att det är kvinnornas fel att jag är ensam? Det har jag inte indikerat i något enda inlägg vad jag kan se.
    I såna här trådar så gissar folk mycket, och kommer med diagnoser.
  • Anonym (Alltid)
    annabellelee skrev 2019-06-18 09:56:27 följande:

Problemet är inte att du är oskuld, problemet är vem du är som person. Kvinnor letar inte efter "en oskuld" eller"en som har legat med fler än två tjejer", de letar efter någon som de klickar med. Ni klickade inte.

Är man oskuld så får man inte ens chansen att ta reda på om man klickar.
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (Alltid) skrev 2019-06-18 12:44:48 följande:
    Är man oskuld så får man inte ens chansen att ta reda på om man klickar.
    Så är det. Hon som dissade mig frågade och jag svarade ärligt. Nu har vi lärt oss vår läxa.
  • Anonym (Alltid)

O: jag utgår från egna erfarenheter och vad andra skriver i såna här trådar.
    "Diagnos" och gissningar angående min person, av människokännarna, gäller mig, inte TS. 

Svar på tråden Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?