Inlägg från: Överste Senap |Visa alla inlägg
  • Överste Senap

Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?

Intressanta diskussioner.

Ur ts synpunkt spelar det säkert mindre roll om det är pga sexuell oerfarenhet eller oerfarenhet av relationer som är vad som spelar roll. Han kan ju inte hitta någon oavsett så länge endera spelar roll.

• Överste Senap
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-18 18:34:55 följande:

Har faktiskt redan frågat för en knapp timme sedan under nicket Ensam man.

Vad hon svarar återstår att se.

Bra! Och jag utgår från att du inte nämner något om oerfarenhet.
  • Överste Senap
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-19 12:22:13 följande:

Det behövdes inte, någon från denna tråd har redan varnat henne för att jag är en desperat 34 årig oskuld.

Hon hade förmodligen inte accepterat en random fråga så där men det var i alla fall onödigt lågt av vem det nu var.
  • Överste Senap
    Anonym (Hmmm) skrev 2019-06-19 13:33:04 följande:

...och kommer han att vara trogen eller kommer han att vilja testa flera andra kvinnor?

Inte så lite dömande. Jag träffade min första när jag var 30 och henne är jag kvar hos och har ingen tanke på att prova andra. En kompis som träffade sin första vid 28 är också fortfarande gift med henne. Skulle gissa att det är en myt att man vill testa sig fram när man debuterar så sent. Är det inget ons vill man snarare prioritera att få förhållandet att funka när man väl lyckats nå dit.
  • Överste Senap
    EnAnonumius skrev 2019-06-20 10:03:03 följande:

Ja grattis smartskalle, till dit korkade råd.

Har du något korkat råd att ge till TS när sanningen kommer fram och kvinna är förbannad för att han ljög för henne?

Om han berättar det för henne ett halvår senare, att hon var hans första, tror du hon bryter upp då?
  • Överste Senap
    Anonym (.....) skrev 2019-06-20 11:15:00 följande:

Suck. Sex, sex, sex... blir f-n äcklad av hur enkelspåriga många män är. Kan ni inte tänka på relationer ur någon annan synvinkel än sexuellt? Yuck.

Host, host,,,Du kanske inte läste det inlägg jag kommenterade?
Svar på tråden Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?