Inlägg från: Anonym (anonym 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym 2)

Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?

Självfallet finns det få ensamstående mammor utan någon pappa till barnet som är intresserade av män utan någon erfarenhet av relationer eftersom personen de måste vara van vid att kompromissa och att barnet alltid går först.

• Anonym (anonym 2)
    Anonym (Alltid) skrev 2019-06-19 07:07:48 följande:
    Så om man dejtar en ensamstående mamma så måste man leva med hennes barn på heltid?
    Inte i min värld. Vi skulle på sin höjd vara särbos. Hennes barn är inte mitt ansvar.
    I detta fall om barnet var litet och ännu inte börjat sova hos borta ibland och det inte fanns någon pappa i livet så är det få tillfällen en ensamstående förälder kan umgås utan att barnet finns i närheten dessutom säger Ts att mamman kanske var intresserad av att hitta en bonus pappa
  • Anonym (anonym 2)
    Anonym (Alltid) skrev 2019-06-19 08:51:03 följande:
    Jag har inte läst allt, men det verkar som att det viktigaste för henne är att mannen legat. 
    TS gjorde, precis som mig, bort sig genom att vara ärlig med att vara oskuld.
    Jag är inte oskuld längre så jag behöver inte ljuga (fan va gött)
    TS måste däremot ljuga nu i fortsättningen, om han vill träffa en kvinna.
    Han ska ljuga så han blir blå som Pellefant.
    Funderar man ens om någon som är över 30 år om den är oskuld och frågar om detta så är det något beteende hos personen som får den att fundera i de banorna, majoriteten av alla människor förutsätter att de över 20 år har haft erfarenhet av relation som även innebär sex om de inte är praktiserande religiös
  • Anonym (anonym 2)

Man blir ju lätt fundersam över varför någon som aldrig varit i relation eller haft sex ens funderar på att dejta en ensamstående mamma som dessutom har barnet på heltid. 

• Anonym (anonym 2)
    Anonym (LOL) skrev 2019-06-19 12:11:57 följande:
    Varför skulle den ensamstående mamman vara ute efter att skaffa en bonuspappa till barnet? Som ensamstående mamma så kan jag säga att jag INTE är ute efter en bonuspappa till mitt barn och att jag skulle tyvärr ana oråd om en man som är oskuld söker sig till mig och mitt barn, tyvärr...
    Den aspekten kanske var det som fick mamman att dra snabbt, en man som är oskuld vid över 30 år och som vill dejta ensamstående mamma där det inte finns någon pappa 
  • Anonym (anonym 2)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-19 12:20:42 följande:
    Jag hade tidigare krav på att en tjej jag träffar ska vara barnlös. När jag inte hittar någon då så tog jag bort det kravet. Vill helst ha egna barn men kan acceptera om de kommer med en kvinna som redan har barn.
    Det är väl inte ovanligt att någon utan barn dejtar någon med barn?
    Att någon helt utan erfarenhet av relationer dejtar någon som har barn är inte vanligt eftersom det kräver betydligt mer av än att dejta någon utan barn. 
  • Anonym (anonym 2)
    Anonym (.....) skrev 2019-06-19 15:07:17 följande:
    Fast nu generaliserar du mycket. Tror unga tjejer är rätt olika. Hade jag som ung tjej träffat en 34-åring som jag gillade så hade inte faktumet att han var oskuld varit ett så stort problem som det är för mig idag som 34-årig själv. En mkt erfaren 34-årig hade nog varit rätt skrämmande faktiskt. Kanske hade jag till och med föredragit en 34-årig oskuld som ung. Någon som var på samma, lite oerfarna och upptäckande nivå som jag, och dessutom troligtvis mognare mentalt än jämnåriga killar.

Man kan inte stänga av sådana delar av sig. Det är att amputera sig själv själsligt. Det mår ingen bra av och det, om något, gör en väl bitter.
    En 34-åring utan erfarenhet av relationer är knappast mognare mentalt ä någon som är 20 år 
  • Anonym (anonym 2)
    Anonym (Alltid) skrev 2019-06-20 12:15:52 följande:
    Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?

Det enda korrekta svaret, kärnan i hela tråden:

för att han är oskuld.
    Nej det är för att han har noll erfarenhet av att leva i relation med en partner sexet är det sekundära eftersom ingen kan veta om man passar sexuellt med varandra oavsett hur mycket erfarenhet någon har
  • Anonym (anonym 2)
    Anonym (Alltid) skrev 2019-06-20 12:37:19 följande:
    Kvinnor vet. Inte alla, men många.
    Inte vet någon om de passar sexuellt innan de har haft sex dock så är det större chans att den som haft en del relationer är mer lyhörd och kan avläsa signaler 
Svar på tråden Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?