• Anonym (Tyra)

Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?

Vad menar du? Är ensamstående mammor någon slags andrahandssortering som ska vara glada och nöjda med det dom får?

• Anonym (Tyra)
    Anonym (Freddiemannen) skrev 2019-06-18 11:12:26 följande:

Naturligtvis är de andrasortering! De har fött en annan mans barn!! 

Jasså, haha. Ja vilken tur att det finns ensamma pappor och andra mindre nogräknade för dom då....Så kan oskulderna fortsätta vara oskulder.
  • Anonym (Tyra)
    Anonym (MammaMu) skrev 2019-06-18 15:14:36 följande:

Tala för dig själv och inte för alla kvinnor.

För mig hade det inte spelat roll om han haft ett 3-årigt förhållande med en tjej som ville vänta med sex till efter att de var gifta och därför var oskuld.

Är han oskuld vid 34 spelar orsaken ingen roll. Jag vill inte ha en oskuld och det finns fler kvinnor som resonerar som jag. Att en del inte bryt sig ät helt ok men du kan inte tala för att din syn gäller för alla kvinnor. Inte heller för vad kvinnan som ts limmade på anser.

Jag ville inte heller ha en oskuld när jag träffade min blivande man. Då han är lite äldre än mig hade jag sett fram emot en erfaren man, men det visade sig att han bara haft sex med den kvinnan han hade haft en relation med, och det hade dessutom varit sällan förekommande och ej utforskande. Han var också 34 år då. Men, jag var vansinnigt kär, han var - och är fortfarande - mitt livs stora kärlek, så självklart dumpade jag inte honom för det. Det hade jag inte gjort även om han var oskuld. (Och nej, jag var inte ensam, ?desperat? mamma, hade inga barn då...:))
  • Anonym (Tyra)
    Anonym (Hmmm) skrev 2019-06-18 15:17:53 följande:

Men ändå. Att bara ta det som det kommer och inte ha sex förrän relationen är seriös är ett bra råd. Han behöver inte säga nåt alls. Vem diskuterar antal i den åldern? Man bara låter det hända. Blir det fumligt säger man bara att man är nervös, att hon betyder så mycket för en så man blir fumlig.

Mycket bra tips! Det är ju jättevanligt :)
  • Anonym (Tyra)
    Anonym (MammaMu) skrev 2019-06-18 15:46:37 följande:

Han var ju uppenbarligen inte oskuld eller hur?

Nej, men missade du att jag inte hade dumpat honom även OM han hade varit det?
  • Anonym (Tyra)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-18 18:34:55 följande:

Har faktiskt redan frågat för en knapp timme sedan under nicket Ensam man.

Vad hon svarar återstår att se.

På riktigt??!! Hahaha bra gjort! Lycka till :) Men jag hoppas att du inte menar det du skriver i din trådstart om ensamma mammor, för då lär hon dissa dig lika fort igen.
  • Anonym (Tyra)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-18 21:09:21 följande:

Naturligtvis säger jag inget om det. Skrev bara att jag var ensam och föreslog att vi kan hitta på nåt på semestern om våra semesterperioder sammanfaller. Hoppas det inte var för creepy.

Jag menade att jag hoppas att du inte menar att de borde ta vad som erbjuds, för även om du inte säger det rakt ut så kan nedvärderande syn på andra tydligt lysa igenom.

Lite creepy kanske men det är olika hur man uppfattar sådant, och ni är båda anonyma på ett forum så det kan bära eller brista :)
Svar på tråden Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?