Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?
Vad menar du? Är ensamstående mammor någon slags andrahandssortering som ska vara glada och nöjda med det dom får?
Vad menar du? Är ensamstående mammor någon slags andrahandssortering som ska vara glada och nöjda med det dom får?
Naturligtvis är de andrasortering! De har fött en annan mans barn!!
Tala för dig själv och inte för alla kvinnor.
För mig hade det inte spelat roll om han haft ett 3-årigt förhållande med en tjej som ville vänta med sex till efter att de var gifta och därför var oskuld.
Är han oskuld vid 34 spelar orsaken ingen roll. Jag vill inte ha en oskuld och det finns fler kvinnor som resonerar som jag. Att en del inte bryt sig ät helt ok men du kan inte tala för att din syn gäller för alla kvinnor. Inte heller för vad kvinnan som ts limmade på anser.
Men ändå. Att bara ta det som det kommer och inte ha sex förrän relationen är seriös är ett bra råd. Han behöver inte säga nåt alls. Vem diskuterar antal i den åldern? Man bara låter det hända. Blir det fumligt säger man bara att man är nervös, att hon betyder så mycket för en så man blir fumlig.
Han var ju uppenbarligen inte oskuld eller hur?
Har faktiskt redan frågat för en knapp timme sedan under nicket Ensam man.
Vad hon svarar återstår att se.
Naturligtvis säger jag inget om det. Skrev bara att jag var ensam och föreslog att vi kan hitta på nåt på semestern om våra semesterperioder sammanfaller. Hoppas det inte var för creepy.