Inlägg från: Fladdriga svansen |Visa alla inlägg
  • Fladdriga svansen

Planerar bebis till 2020?

De dumma med äl test är ju att de ger utslag även om mensen är på g. : ( så väldigt opålitliga.

Hej föresten. Planerar också bebis 2020. Första försöket denna månad med bim 14/8 men tvivlar att de tog sig faktiskt. Testade dessutom negativt imorse med äl+8. Men var beredd på de. En majbebis är ju inte fel ändå trots allt.

• Fladdriga svansen

Testade negativt på äl+8 så helt inställd att de är kört denna månad. Känns som mensen är på g med den där brännande känslan istället för krampen jag önskar. Hade en cykel på 25 dagar förra månaden, den brukar Vasa oregelbunden men ör de samma igen är bim redan imorgon. Äl testerna blir också svagare och svagare. Nästa bim är 10/8 så inte så länge kvar. De är lite spännande i sig också att bara planera känner jag med tanken att förbli positivt och inte deppa ihop.

• Fladdriga svansen
    Kattunge15 skrev 2019-08-11 07:02:28 följande:

Fick negativt test igår, bör varit ÄL + 9 kanske. Första ÄL efter slutat med p-piller. Känns helt kört denna månaden :( borde visat något på testet annars, sånt test man kan ta tidigt.

Kan ju vara för tidigt ändå. Och samtidigt är de inte så ofta de tar sig på första försöket. Eller andra. Vi får kämpa på bara, tillslut är det där plusset där : )
  • Fladdriga svansen
    Kattunge15 skrev 2019-08-11 11:10:27 följande:

Jag vet, men hoppades ju så :) nya tag!

Ja men precis, Skam den som ger sig så lätt: )
Svar på tråden Planerar bebis till 2020?