Nextchapter skrev 2019-08-05 22:21:04 följande:
Hej!
Är också gärna med här! :)
Kul att följas åt!
Vi är inne på vårt första försök nu och inväntar nu BIM som enligt min app P-Tracker är den 14/8. Hade enligt appen ÄL 31/8.
Vi fick dock inte till det tätt inpå/ på ÄL utan ca 4 dagar innan och 3 dagar efter så har inte för stora förhoppningar.
Dock har jag ett par dagar haft lite molande värk+lite stickningar i tjejmagen vilket jag först trott va inbillning, men nu gör det ont på riktigt och ilar/värker ner mig ljumskarna vilket jag inte känner igen, detta tillsammans med lite ömma bröstvårtor vilket jag typ aldrig brukar ha. Dock blir jag fundersam om man ens kan ha några symptom såhär tidigt?
Vad säger ni?
Nån med liknande erfarenhet?
Min första gravididet fick jag symptom först 10 dagar efter ägglossning.
Min andra gravididet fick jag ömma bröstvårtor redan två dagar efter ägglossning, vilket är konstigt. Så fort jag fick missfallet dagarna efter bim så försvann även värken i brösten. Om du hade ägglossning 31/7 så är det 6 dagar efter ägglossning och ägget kan absolut ha fäst om det blivit befruktat och man kan uppleva symptom. Du kan också ha haft ägglossning tidigare än vad du tror, appen kan ha ganska fel ibland också! Använder du ÄL stickor?