Svenska kvinnor gillar hundar
Träffar aldrig mer någon kvinna med husdjur -Alls!
Träffar aldrig mer någon kvinna med husdjur -Alls!
Och alla som tar gulliga foton och videor med sovande bebis och hunden bredvid.
Ni litar på hunden till 100%
OM olyckan skulle vara framme och bebisen får ansiktet förstört efter ett hundbett, hur förklarar ni det?
"Men hunden är så snäll, kunde aaaldrig tro att..."
I see, you're a moron.
Nej, det vore dags för en kraftig minskning av hundar. Inga mer sällskapshundar. Endast hundar i samhällets tjänst. Knarkhundar, blindhundar osv.
Resten kan man släppa ut uppe i Norrland, Vargarna behöver lite go mat.
Haha, förhoppningsvis är det inte speciellt många. Barn och hundar ska man alltid vara försiktiga med, och aldrig lämna obevakade.
Fast det måste vara lika illa vad gäller kvinnor med barn?
De sitter ofta ihop betydligt mer med sitt barn än vad hundägare gör med sin hund. De sover inte helt sällan med barnet. Förhoppningsvis pussar och kramar de barnet också, och det är ju det vi hundägare gör med våra hundar. Inte hånglar med dem. Det tror jag det är väldigt få hundägare som gör. ;)
Du lever på den gamla tiden när kvinnor fortfarande brydde sig om vad män tyckte, eller om de var attraktiva i alla lägen... ;)
Det tycker inte jag (blickar framåt)
(Nu är det här ju bara en skämt-tråd, men kan inte låta bli att svara en gång till ... )
TS: Vargkvinnan på Youtube, var du ihop med henne? Om du inte var ihop med henne, utan bara såg detta fasansfulla på Youtube, hur kunde hon välja vargen framför DIG? Han visste troligen inte ens om din eminenta existens! :D
Jag har sett hundar stå och slicka i avföringshögar.
Sedan dess vill jag inte ha hundar nära.