Återfå lusten snabbt!
Jag tycker TS är cool som tar tag i detta.
Jag har en bild av att sexlivet kärvar i många förhållanden.
En klassisk bild som jag som man har (kanske för att jag oftast pratar om det med män) är att driften svalnar lite hos kvinnor efter långt förhållande och barn=brist på energi osv.
Mannen blir frustrerad vilket inte gör kvinnan kåtare direkt. Mannen blir ännu mer frustrerad vilket leder till att kvinnan känner press och en ond cirkel startar.
Sexet blir ännu ett vardagligt måste för henne. Där blir det en ond spiral med frustration som förstör mycket och det blir svårare och svårare att hitta tillbaka.
Tittar jag i backspegeln själv så är det mycket klantiga saker man sagt och betett sig i ren desperation.
Själv får jag lätt hjärnspöken och tänker att min tid i bingen är över för all framtid när det är skralt på sex fronten. Jag känner mig då typ som en utnyttjad statist i min frus liv och blir då mindre kärleksfull fast det inte är med flit. Detta är ju dock bara destruktiva tankar som man brottas med i sitt huvud just då.
Vet inte varför jag skriver denna hobby teori. Vill nog bara påpeka att det är viktigt att man pratar med varandra och att ingen har fel utan bara fast i olika onda cirklar. De flesta sextjatande män är nog inte onda och bara ser sina kvinnor som hål att ligga med. Mycket handlar nog om närhet och en känsla att inte vara tagen för givet men när sexet är på tapeten och det kärvar så blir fokuset oftast där. Sextjat är ju dock punkt 1A att skippa om man vill få det bättre.
Har även funderat på om män har lättare att vara kåta fast de är trötta. Min drift ökar bara då. Kanske bara är jag.
Det är säkert lika för kvinnor med men de historierna hör aldrig jag.
Själv är jag nöjd och har flyt i bingen så detta är inget bittert fårinteknullainlägg.
Tack för mig!