• Oerhörd

Återfå lusten snabbt!

Det är väldigt dumt att ha sex mot sin vilja, det dödar lusten ännu mer. Det enda sätt på vilket ?lust föder lust? är om lusten faktiskt kommer först, så om du känner olust till sex, och utsätter dig för det ändå så bygger du på olusten, inte lusten.

1, 2 och 5 kan väl funkar som tips för den vars lust faktiskt triggas av det, 3 som sagt helt uppåt väggarna och 4 känns omvänd...

Oralsex om något tycker jag är oerhört intimt att ge, det är inte en nödlösning när jag inte har lust, jag suger när jag är på topp, det är när jag är sprängkåt det känns som bäst att helt oegennyttigt bjuda på avsugningar, massage och all den närhet jag vet väcker HANS lust, min är ju redan på plats. Jag vill att han ska känna som jag gör då, och vilja ha sex, inte känna att han ska ställa upp och göra mig glad. Jag förstår inte att den som har mest lust ska vara den som tar emot. Hemma hos oss gör vi tvärtom iallafall, och sen vi började med det liggs det en jävla massa :)

(Det varierar vem av oss som har en svacka.)

• Oerhörd
    Tom Araya skrev 2019-06-24 06:26:20 följande:

Så du menar att om man saknar lust så finns inget att göra?

Nej, jag beskrev hur vi gör för att väcka varandras lust. TS tips är rätt allmänna och har inte fungerat för oss innan vi listade ut det egna sättet som faktiskt bygger på lust, inte på att pressa sig själv till något i hopp om att lusten ska dyka upp. Morot hellre än piska. (Men utrymme för icke-metaforiska piskor lämnas mer än gärna...)
  • Oerhörd
    Sgtwolf skrev 2019-06-25 01:15:34 följande:

1. Lust föder lust på mer lust.

2. Ha sex även om lusten inte finns från början. För ju mer sex du har, ju mer lust till sex får du.

3. Lär dig att släppa måsten, låt dig bli tagen när du steker korv. Du kan stänga av plattan och dra bort pannan i 10 minuter. Familjen dör inte om middagen blir 10-15 minuter sen.....

4. Funkar inte mer sex eller att släppa på måsten. Ha sex med någon annan. Bäst är om ni är överens. Men om det krävs så ha sex med den du har lust till.

Antingen så upptäcker du att lusten inte finns i ditt förhållande. Eller så väcks lusten och din partner får mer sex för du har mer lust.....

Håller inte med om att lusten till sex väcks genom att ändå ha sex emot sin vilja, utan lust. Jag kände mig värdelös som lät mig nyttjas för hans behov trots att jag inte ville det. Men barnmorskan rekommenderade det och jag var ung... den lilla lust jag kanske ändå hade eller som kunde ha tänts dog helt efter månader av vad som rakt av kändes som övergrepp.

Din fjärde punkt släppte på det rejält däremot! Helt kravlöst och enbart lustfyllt sex med en främling som inte hade några som helst förväntningar på prestation eller känslor öppnade alla mina fördämningar :)
  • Oerhörd
    Anonym (Jagvågade) skrev 2019-07-01 11:36:42 följande:

Mot sin vilja? Självklart ska ingen tvingas.

Baserat på vad du skriver ska man inte vara i ett förhållande då. Sex är en viktig del av ett förhållande om man nu inte från första början bestämt att så inte är fallet.

Vad bra. För i ditt långa inlägg läste jag ?börja ha sex även om du inte vill egentligen?. och att tvinga sig själv är också ett tvång.

Jag håller fast vid att det är bättre att väcka lusten först, och jag kommer även fortsättningsvis enbart att ge oralsex när jag vill det själv av egen lust, och enbart vilja få det av personer som njuter av att ge.

Att ett förhållande har svackor vet du ju själv, det innebär naturligtvis inte att parterna inte bör vara i förhållandet, utan att de behöver lösa situationen. Enligt min mening utan att ställa upp på något mot sin vilja. Jag vill enbart ha sex med personer som uttryckligen vill ha sex med mig, även i relationer. Allt annat känns som ett övergrepp, och är det också i lagens mening.

Sex är en jätteviktig del i sexuella relationer. Livspusslet bygger på så många fler delar, och relationer kan omdefinieras med åren utan att alls bli mindre värdefulla.
Svar på tråden Återfå lusten snabbt!