• Tom Araya

Återfå lusten snabbt!

baralillatant skrev 2019-06-21 00:41:53 följande:

Mest idiotiska jag läst på länge. Du ska inte ha sex om du inte vill det. Du ska inte göra saker för att göra nån annan glad som inte känns ok för dig själv. Skäms!

Om man inte känner något positivt av att göra något för sin partner så borde man ha lämnat denne, så skäms för din livslögn!
  • Tom Araya
    Anonym (Eh) skrev 2019-06-21 00:59:14 följande:

Känns som att nittio procent av dessa råd enbart syftar till att göra mannen glad. Kan inte nån skriva ihop en lista till snubbarna om hur man uppvaktar, uppskattar och tillfredsställer sina kvinnliga partners istället. Då kanske det skulle bli fart på fruarna.

Jag skulle tro att råden är för den i ett förhållande som inte har haft lust till sex i det läge denne vill påverka läget i en positiv riktning.

Varför är det bättre att partnern gör något för att öka lusten istället för att man själv gör det?

• Tom Araya
    Oerhörd skrev 2019-06-21 05:37:54 följande:

Det är väldigt dumt att ha sex mot sin vilja, det dödar lusten ännu mer. Det enda sätt på vilket ?lust föder lust? är om lusten faktiskt kommer först, så om du känner olust till sex, och utsätter dig för det ändå så bygger du på olusten, inte lusten.

1, 2 och 5 kan väl funkar som tips för den vars lust faktiskt triggas av det, 3 som sagt helt uppåt väggarna och 4 känns omvänd...

Oralsex om något tycker jag är oerhört intimt att ge, det är inte en nödlösning när jag inte har lust, jag suger när jag är på topp, det är när jag är sprängkåt det känns som bäst att helt oegennyttigt bjuda på avsugningar, massage och all den närhet jag vet väcker HANS lust, min är ju redan på plats. Jag vill att han ska känna som jag gör då, och vilja ha sex, inte känna att han ska ställa upp och göra mig glad. Jag förstår inte att den som har mest lust ska vara den som tar emot. Hemma hos oss gör vi tvärtom iallafall, och sen vi började med det liggs det en jävla massa :)

(Det varierar vem av oss som har en svacka.)

Så du menar att om man saknar lust så finns inget att göra?
  • Tom Araya
    Oerhörd skrev 2019-06-24 19:33:31 följande:
    Nej, jag beskrev hur vi gör för att väcka varandras lust. TS tips är rätt allmänna och har inte fungerat för oss innan vi listade ut det egna sättet som faktiskt bygger på lust, inte på att pressa sig själv till något i hopp om att lusten ska dyka upp. Morot hellre än piska. (Men utrymme för icke-metaforiska piskor lämnas mer än gärna...)
    Att locka någon som inte är hungrig på morot kan vara en svår utmaning.

Men annars är det ju vad som funkar som räknas.
Svar på tråden Återfå lusten snabbt!