Återfå lusten snabbt!
Mest idiotiska jag läst på länge. Du ska inte ha sex om du inte vill det. Du ska inte göra saker för att göra nån annan glad som inte känns ok för dig själv. Skäms!
Mest idiotiska jag läst på länge. Du ska inte ha sex om du inte vill det. Du ska inte göra saker för att göra nån annan glad som inte känns ok för dig själv. Skäms!
Känns som att nittio procent av dessa råd enbart syftar till att göra mannen glad. Kan inte nån skriva ihop en lista till snubbarna om hur man uppvaktar, uppskattar och tillfredsställer sina kvinnliga partners istället. Då kanske det skulle bli fart på fruarna.
Det är väldigt dumt att ha sex mot sin vilja, det dödar lusten ännu mer. Det enda sätt på vilket ?lust föder lust? är om lusten faktiskt kommer först, så om du känner olust till sex, och utsätter dig för det ändå så bygger du på olusten, inte lusten.
1, 2 och 5 kan väl funkar som tips för den vars lust faktiskt triggas av det, 3 som sagt helt uppåt väggarna och 4 känns omvänd...
Oralsex om något tycker jag är oerhört intimt att ge, det är inte en nödlösning när jag inte har lust, jag suger när jag är på topp, det är när jag är sprängkåt det känns som bäst att helt oegennyttigt bjuda på avsugningar, massage och all den närhet jag vet väcker HANS lust, min är ju redan på plats. Jag vill att han ska känna som jag gör då, och vilja ha sex, inte känna att han ska ställa upp och göra mig glad. Jag förstår inte att den som har mest lust ska vara den som tar emot. Hemma hos oss gör vi tvärtom iallafall, och sen vi började med det liggs det en jävla massa :)
(Det varierar vem av oss som har en svacka.)