Inlägg från: Anonym (L) |Visa alla inlägg
  • Anonym (L)

Utländska kvinnor är inte förstörda...

Jag har också en teori här: dom av mina vänner som är super-svennar (uppväxta i kärnfamilj som glor på tv och påtar i trädgårdslandet, umgås med andra blonda svenskar, åker till sommarstället på semester eller max en charter till Marbella, kollar allt som alla andra gör tex Lets dance eller Netflix, äter husmanskost och tacos, är lagom på alla sätt etc etc) DOM blir sedan i vuxen ålder ihop med utländska personer. Har flera exempel på detta i min umgängeskrets. Det är som om dom vill ha något nytt, fräscht och annnorlunda. Inte vanlig svenne-banan. Kanske samma för dig Ts? Jag känner för övrigt igen tristessen efter ett tag på nätdejtingsidor och känslan av att alla är likadana, jag tittar inte heller på tv eller Netflix, jag har ett udda jobb och ett liv som är utanför normen på vissa sätt. Jag sållade hårt på dejtingsidor senast jag var singel för att få bort alla normisar. Ganska lätt, om man bara vet vad man söker. Det lättaste för att hitta en cool person på en dejtingsida är väl att göra sin egen profil så intressant och egen som möjligt. Hur ser din profilsida ut?

• Anonym (L)

Motsvarigheten för killar finns även den: Gymmar, glor på Netflix, spelar tv-spel och odlar sin egen chili, typ. Är inte feminist men för jämställdhet. Har pike-tröja och en profilbild med solglasögon på så att man inte ser ansiktet. Snark...slutsats: svenska män är förstörda!!!!

Svar på tråden Utländska kvinnor är inte förstörda...