Inlägg från: Anonym (Kvinna 35) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna 35)

Kvinnor - mannen du träffar vill att du kissar på honom. Ok el inte ok?

Tänker att det krävs så mycket att be om udda kinks. Varför hålla på och dissa någon som kanske berättar om sina innersta önskningar för första gången. Är det inget som gör direkt ont, eller är förnedrande för mig, varför inte? Om jag får frågan skulle jag gladeligen kissa. Att ställa upp på kinks, och ge det som någon helst vill ha är väl bland det hetaste. Om jag tänker på mig själv så tänker jag att så mycket hämningar släpper. G-punkts stumulans mm gör ju ofta att man känner sig lite kissnödig spänner sig och inte riktigt lever ut av rädsla att råka skvätta, att man inte ger sig fullkomligt hän. Vet jag att urin är välkommet så har jag lättare att nå fontän, winwin så att säga. Jag skulle absolut få ut något av det rent orgasmiskt. Sedan så tycker jag wet oavsett är sexigt. Jag förstår inte varför man tycker det är sjukt. Att bli sprutad i ansiktet är väl extremt vanligt för kvinnor. Varför skulle det vara sexigare att gå runt med en spermaögoninflammation. Analsex är ok för de flesta. Rimming gillas av många. Är inte urin bland det renaste som finns liksom? Anala lekar borde väl betraktas som smusigare och mer kinky...

Svar på tråden Kvinnor - mannen du träffar vill att du kissar på honom. Ok el inte ok?