• Sgtwolf

Kvinnor - mannen du träffar vill att du kissar på honom. Ok el inte ok?

Anonym (Madde) skrev 2019-06-13 22:03:28 följande:

Alltså det finns inget att förklara, de äcklar mig helt enkelt och jag hade valt bort en sån typ.

Sen hade jag varnat mina väninnor

Varna pga?

Om du gillar tex oralt men en kille som du föreslår det för, inte gillar det. Är det då ok att han varnar sina vänner? Om du upplevs som våt, är det ok att killen varnar sina kompisar för det?

Förstår helt om killen är inne på nått olagligt, typ tvång, våld eller tom barnsex. Då är det befogat att ringa runt och varna. Men kinks som inte är ovanligt är inget att varna för.
  • Sgtwolf
    Anonym (Madde) skrev 2019-06-14 01:27:05 följande:

Näe, för att han är pervers så klart!

Det är perverst med tungkyssar, oral och analsex också. Det är också perverst att tända på bröst eller rumpor. För att inte säga byxbulor på män eller fötter.

Hänger du ut dom som tänder på sånt också?

Vad är inte perverst? Och hur hittar vi den definitionen på vad som är ok och vad som är perverst som vi ska akta oss från? Vem eller vad avgör vad gränserna går?
  • Sgtwolf
    Anonym (Madde) skrev 2019-06-14 01:30:34 följande:

Ursäkta?!? Våt ? Vi snackar om piss! Piss! Det är äckligt som faan!

Äckligare än kåtsaft från fittan?

Saften innehåller bakterier mm. Kiss är sterilt om du inte har uvi.

Svett och andra flytningar från bla slemhinnor innehåller samma salter som det finns i kiss.

Blir du lika äcklad när du blir kåt och musen blir våt? Om du eller partnern blir svettig?
  • Sgtwolf
    Anonym (Madde) skrev 2019-06-14 01:37:02 följande:

Ja inte faan är det normalt att pissa på varann iaf. !!

Näe normalt är det inte. Men gissar att du gör saker i sängen som inte heller är "normalt".

Men det är nog många som gillar kisslekar så man kan säga att det inte är ovanligt eller onormalt.

(Har själv inte testat.... Än iaf.)
  • Sgtwolf
    Anonym (Madde) skrev 2019-06-14 01:40:29 följande:

Det är bara löjligt att ni vill få medhåll och att det skulle va ok att pissa på varann. Jag skulle tro att de är jävligt få som tycker det är ok och då är det nåt som har gått snett. En dominant mamma? En scitzofren pappa?

De hjälper inte hur mycke ni än skriver. Ni får inget medhåll! Det är perverst att pissa på folk!

EOD

Medhåll är inget som eftersträvas. Mer förundrad över vad som får människor att värdera vad andra gillar.

Tror man måste vara riktigt sjuk om man inte kan acceptera att andra gillar nått man själv inte gillar.

Därför är iaf jag nyfiken varför du tar dig rätten att sätta dig över andra människor baserat på vad du gillar och inte?
  • Sgtwolf
    Anonym (Eyes without a face) skrev 2019-06-14 07:05:17 följande:

Måste wet alltid handla om förnedring och dominans då? Kanske är det som är grejen för många för all del. Jag har ingen erfarenhet av det själv så jag har ingen aning om hur jag skulle reagera men jag kan tycka att det finns något annat i där som kittlar mer i så fall: att det är tabu, att det är någon sorts fullkomlig release, kontrasten mellan varmt och vått mot hud. Skulle mest ha problem med lukten troligen eftersom jag är känslig för dofter. Lukten av koncentrerad urin lär ju sitta i även efter tvätt. Urk! Jag skulle kunna testa mest för att veta om det var bra eller anus.

Jag skulle också kunna testa. Iaf en eller två gånger.

Faktiskt lite nyfiken.

Men för mig är det förbjudna som lockar, som att slicka mus eller låta tungan leka i rumpan. Också lite förbjudet och smakar lite mer än att slicka på en nytvättad arm.

Tycker det är upphetsande med en riktigt våt mus, både just att den är våt men också smaken. Rent tekniskt så innehåller safterna från musen betydligt fler "äckel" ämnen och bakterier. Kiss är i princip bara vatten med salter. Ung som svett eller tårar.

Men jag skulle inte välja koncentrerat brungult morgonkiss. Utan om någon ska kissa på mig så ska hon ha vätskat upp och kissa tämligen blankt eller svagt ljusgult.

Då gissar jag på att det både i smak och doft är mer som ljummet vatten. Kanske går det att förnimma en svag doft och smak av kiss. En svag smak och doft av kiss när man slickar mus, kan ibland vara en del av upphetsningen med att slicka. En mus smakar bäst och är som mest upphetsande när den smakar lite mus och inte bara tvål och vatten.

Så för mig skulle det inte handla om förnedring.

Utan det som lockar är känslan av det varma våta som till smak och doft som påminner om en våt mus utan det "slemmiga".

Kan gissa att det är lite som att en del tjejer tycker om att ge oralsex och tar emot och sväljer satsen. Också förbjudet, lär inte heller smaka som vatten eller choklad. Själv tycker jag att sperma är lite äckligt och inget jag vill slicka i mig. Doftar ju också lite speciellt. Men älskar att bli avsugen och om hon sväljer så är det i sig upphetsande och ger en känsla av att vara "mottagen".
  • Sgtwolf
    Anonym (vul) skrev 2019-06-14 11:01:11 följande:

Nej, mer att en kille kanske försöker flörta med någon av mina vänner efter att jag avfärdat honom för att han håller på med piss, men fin halmdocka, se till att inte pissa ner den bara.

Ja jag hade berättat de andra sakerna om mina vänner velat veta detta.

Är du ok med att killen varnar sina kompisar för någon egenskap eller lust som du har?

Typ passa er för vul, hon är skitäcklig för fittläpparna hänger utanför. Eller akta er för vul för hennes fitta är slemmig och luktar illa.

Känns du bekväm i att killar pratar om dig på det viset?
  • Sgtwolf
    Anonym (vul) skrev 2019-06-14 11:21:13 följande:

Ja, dock är fysiska saker svårare att göra något åt än sjuka ideér, men om min fitta är slemmig och luktar illa bör jag bli bättre på att tvätta den, då vill jag ju inte utsätta andra för den.

På samma sätt om jag ätit på en restaurang där maten var kass och det var otrevlig service, och en vän säger att denne planerar att gå dit och äta, då berättar jag givetvis om min upplevelse innan.

Fast om killarna redan är varnade så kvittar det att du tvättat dig. Ingen vill ju dit iaf.... För dom blivit varnade.

Sen kan det ju vara hur du doftar och känns när du blivit upphetsad som är det som stör. Du lär inte kunna springa och tvättade dig genom hela akten.

Sen är kinks, mentala lustar kanske tom svårare att tvätta bort. En fitta kan ju opereras men vad man tänder på är en djupare del av sig själv.

Är det inte ärligare att låta folk upptäcka själva och tacka nej eller uppskatta. Det kanske finns en kille som uppskattar hur du doftar och känns om han får utforska dig, själv. Istället för att fått uppmålade äckelbilder av någon som alls inte uppskattar dig. Där killen inte ens vill se för sig själv hur du är utan väljer en av dina väninnor istället, just för att du var så äcklig.....
  • Sgtwolf
    Anonym (Varför?) skrev 2019-06-14 11:23:19 följande:

Det kan inte jag svara på, eftersom jag själv tycker att det är äckligt.

Men det där kommer ju från porren och jag tror MEST att det är en manlig fantasi. Sen vet jag inte om du har läst det, men kvinnlig upphetsning funkar också så att de blir kåta när de ser sig själv genom mannen, och mannens lust. Det kan man ju tycka vad man vill om men det har gjorts många undersökningar på det. T.ex: en man ser en sexig kvinna och tänder på hennes kropp. Kvinnor tänder givetvis på mäns kroppar också, men de njuter också av att se hur han tittar på henne t.ex, och när hon tänker på hur kåt han blir av att vara med henne så blir hon mer kåt. Ett exempel: känslan jag får när jag blir tagen bakifrån är inte så skön att jag får orgasm av bara det. Men när jag tänker på vad min man ser när han gör det och när jag hör att han är kåt så blir jag också kåt. Men män kan i princip ha sex med tjejer som inte visar så stor lust och komma iaf, just för att de sätter sin egen lust i centrum. Därför är prostitutionsmarknaden större för män än för kvinnor, just för att tjejer vanligtvis inte tänder på att ha sex med en man som inte är tända på dem. Lite svammel här men det jag vill ha sagt är att JAG tror att många tjejer tänder på idén att få sperma i ansiktet inte för att de själva tycker det är så mumsigt egentligen, men för att de ser sig själv genom mannen och hur upphetsande han tycker att det är. Då blir det jättesexigt för dem.

Om man läser runt så verkar inte kvinnor vara i minoritet när det gäller att gilla wet.

Sen finns det beskrivet långt innan porren om både kisslekar och analt.

Förr var väl hygienen halvdan, så en stråle kiss kunde tom vara riktigt uppfräschande.

Finns ju beskrivet bla att Napoleon skickade meddelande till sin dåvarande fru. "Sluta tvätta dig. Är hemma om några dagar"

Renlighetshysterin där inget får lukta eller smaka, är däremot något nytt påfund som bara är några decennier gammalt.

Tex kissade folk tidigare i aska för att göra garvmedel för att garva skinn till bla kläder. Dvs man bar tom kläder som var indränkt av främlingars kiss......

Sen är det helt ok att äcklas av kiss idag och gillar man det inte så ska man inte ägna sig den sortens lekar.

Men att skambelägga andras lustar bara för man själv inte gillar det, är fel och tom lite narcissistisk att tro man själv är normen och andra som tycker annat är äckliga.
  • Sgtwolf
    Anonym (Varför?) skrev 2019-06-14 11:23:19 följande:

Det kan inte jag svara på, eftersom jag själv tycker att det är äckligt.

Men det där kommer ju från porren och jag tror MEST att det är en manlig fantasi. Sen vet jag inte om du har läst det, men kvinnlig upphetsning funkar också så att de blir kåta när de ser sig själv genom mannen, och mannens lust. Det kan man ju tycka vad man vill om men det har gjorts många undersökningar på det. T.ex: en man ser en sexig kvinna och tänder på hennes kropp. Kvinnor tänder givetvis på mäns kroppar också, men de njuter också av att se hur han tittar på henne t.ex, och när hon tänker på hur kåt han blir av att vara med henne så blir hon mer kåt. Ett exempel: känslan jag får när jag blir tagen bakifrån är inte så skön att jag får orgasm av bara det. Men när jag tänker på vad min man ser när han gör det och när jag hör att han är kåt så blir jag också kåt. Men män kan i princip ha sex med tjejer som inte visar så stor lust och komma iaf, just för att de sätter sin egen lust i centrum. Därför är prostitutionsmarknaden större för män än för kvinnor, just för att tjejer vanligtvis inte tänder på att ha sex med en man som inte är tända på dem. Lite svammel här men det jag vill ha sagt är att JAG tror att många tjejer tänder på idén att få sperma i ansiktet inte för att de själva tycker det är så mumsigt egentligen, men för att de ser sig själv genom mannen och hur upphetsande han tycker att det är. Då blir det jättesexigt för dem.

Sen kan jag bara svara för mig själv. Jag skulle inte kunna genomföra ett samlag med prostituerade. Mer än halva upphetsningen är att kvinnan är kåt på mig och vill ha sex med mig. Betalflickor skiter i mig, det är bara pengen dom vill ha. Då blir det inte upphetsande.
Svar på tråden Kvinnor - mannen du träffar vill att du kissar på honom. Ok el inte ok?