Anonym (Eyes without a face) skrev 2019-06-14 07:05:17 följande:
Måste wet alltid handla om förnedring och dominans då? Kanske är det som är grejen för många för all del. Jag har ingen erfarenhet av det själv så jag har ingen aning om hur jag skulle reagera men jag kan tycka att det finns något annat i där som kittlar mer i så fall: att det är tabu, att det är någon sorts fullkomlig release, kontrasten mellan varmt och vått mot hud. Skulle mest ha problem med lukten troligen eftersom jag är känslig för dofter. Lukten av koncentrerad urin lär ju sitta i även efter tvätt. Urk! Jag skulle kunna testa mest för att veta om det var bra eller anus.
Jag skulle också kunna testa. Iaf en eller två gånger.
Faktiskt lite nyfiken.
Men för mig är det förbjudna som lockar, som att slicka mus eller låta tungan leka i rumpan. Också lite förbjudet och smakar lite mer än att slicka på en nytvättad arm.
Tycker det är upphetsande med en riktigt våt mus, både just att den är våt men också smaken. Rent tekniskt så innehåller safterna från musen betydligt fler "äckel" ämnen och bakterier. Kiss är i princip bara vatten med salter. Ung som svett eller tårar.
Men jag skulle inte välja koncentrerat brungult morgonkiss. Utan om någon ska kissa på mig så ska hon ha vätskat upp och kissa tämligen blankt eller svagt ljusgult.
Då gissar jag på att det både i smak och doft är mer som ljummet vatten. Kanske går det att förnimma en svag doft och smak av kiss. En svag smak och doft av kiss när man slickar mus, kan ibland vara en del av upphetsningen med att slicka. En mus smakar bäst och är som mest upphetsande när den smakar lite mus och inte bara tvål och vatten.
Så för mig skulle det inte handla om förnedring.
Utan det som lockar är känslan av det varma våta som till smak och doft som påminner om en våt mus utan det "slemmiga".
Kan gissa att det är lite som att en del tjejer tycker om att ge oralsex och tar emot och sväljer satsen. Också förbjudet, lär inte heller smaka som vatten eller choklad. Själv tycker jag att sperma är lite äckligt och inget jag vill slicka i mig. Doftar ju också lite speciellt. Men älskar att bli avsugen och om hon sväljer så är det i sig upphetsande och ger en känsla av att vara "mottagen".