Inlägg från: Anonym (Madde) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Madde)

Kvinnor - mannen du träffar vill att du kissar på honom. Ok el inte ok?

Aldrig. Han hade åkt ut!

• Anonym (Madde)
    Anonym (Rainbow) skrev 2019-06-13 15:05:18 följande:

Tror jag inte. Många har wet, kanske 15 %, och du hade dragit fr honom bara för att han frågat?Hade han åkt ut om ni vore sammanboende för denna sak?

Låt oss säga att han hade velat ha analsex, hur hade det varit?

Förhoppningsvis hade han berättat innn vi hann bli sambo så man kunde föra processen kort.
  • Anonym (Madde)
    Anonym (Rainbow) skrev 2019-06-13 22:00:08 följande:

Var är problemet med wet och vad tycker du om analt?

Alltså det finns inget att förklara, de äcklar mig helt enkelt och jag hade valt bort en sån typ.

Sen hade jag varnat mina väninnor
  • Anonym (Madde)
    Anonym (Rainbow) skrev 2019-06-13 22:25:42 följande:

Hänga ut honom för att han gillar något du inte gillar?

Näe, för att han är pervers så klart!
  • Anonym (Madde)
    Sgtwolf skrev 2019-06-13 22:36:29 följande:

Varna pga?

Om du gillar tex oralt men en kille som du föreslår det för, inte gillar det. Är det då ok att han varnar sina vänner? Om du upplevs som våt, är det ok att killen varnar sina kompisar för det?

Förstår helt om killen är inne på nått olagligt, typ tvång, våld eller tom barnsex. Då är det befogat att ringa runt och varna. Men kinks som inte är ovanligt är inget att varna för.

Ursäkta?!? Våt ? Vi snackar om piss! Piss! Det är äckligt som faan!
  • Anonym (Madde)
    Anonym (Rainbow) skrev 2019-06-13 22:25:42 följande:

Hänga ut honom för att han gillar något du inte gillar?

Det är ju inte vad som helst. Det är piss. Perverst!
  • Anonym (Madde)
    Sgtwolf skrev 2019-06-14 01:33:34 följande:

Det är perverst med tungkyssar, oral och analsex också. Det är också perverst att tända på bröst eller rumpor. För att inte säga byxbulor på män eller fötter.

Hänger du ut dom som tänder på sånt också?

Vad är inte perverst? Och hur hittar vi den definitionen på vad som är ok och vad som är perverst som vi ska akta oss från? Vem eller vad avgör vad gränserna går?

Ja inte faan är det normalt att pissa på varann iaf. !!
  • Anonym (Madde)

Det är bara löjligt att ni vill få medhåll och att det skulle va ok att pissa på varann. Jag skulle tro att de är jävligt få som tycker det är ok och då är det nåt som har gått snett. En dominant mamma? En scitzofren pappa?

De hjälper inte hur mycke ni än skriver. Ni får inget medhåll! Det är perverst att pissa på folk!

EOD

Svar på tråden Kvinnor - mannen du träffar vill att du kissar på honom. Ok el inte ok?