Sgtwolf skrev 2019-06-14 11:51:25 följande:
Fast om killarna redan är varnade så kvittar det att du tvättat dig. Ingen vill ju dit iaf.... För dom blivit varnade.
Sen kan det ju vara hur du doftar och känns när du blivit upphetsad som är det som stör. Du lär inte kunna springa och tvättade dig genom hela akten.
Sen är kinks, mentala lustar kanske tom svårare att tvätta bort. En fitta kan ju opereras men vad man tänder på är en djupare del av sig själv.
Är det inte ärligare att låta folk upptäcka själva och tacka nej eller uppskatta. Det kanske finns en kille som uppskattar hur du doftar och känns om han får utforska dig, själv. Istället för att fått uppmålade äckelbilder av någon som alls inte uppskattar dig. Där killen inte ens vill se för sig själv hur du är utan väljer en av dina väninnor istället, just för att du var så äcklig.....
Eh, deras förlust i så fall. Som sagt jag varnar mina vänner, sen om de vill gå till sängs, dricka hans piss eller vad som så är det deras val, jag kommer inte stoppa dem. Men jag kommer göra dem medvetna om denna väldigt specifika situation skulle uppstå, vilket ju mer jag tänker på det känns väldigt otroligt.
Jag hade inte tänkt att detta skulle bli något jättediskussion, jag svara på TS att jag hade dumpat en sådan kille direkt då urin är äckligt för mig, jag hade sagt till mina vänner som jag är rätt säker delar denna avsmak för piss om de av någon anledning hade berättat att de skulle gå till sängs med denna specifika personen. Mer än så hade jag inte gjort, jag har varken vilja, makt eller ork att gå ut och förbjuda andra för att kissa, bajsa, spy eller vad nu de vill göra på varandra, vill folk göra detta, fine, men jag vill personligen hållas långt borta från detta jag kan och jag har all rätt i världen att tycka sådant är äckligt.