Inlägg från: Anonym (vul) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vul)

Kvinnor - mannen du träffar vill att du kissar på honom. Ok el inte ok?

Hade lämnat honom direkt och inte tittat tillbaka.

• Anonym (vul)
    Anonym (Rainbow) skrev 2019-06-13 15:05:18 följande:
    Tror jag inte. Många har wet, kanske 15 %, och du hade dragit fr honom bara för att han frågat?
    Anonym (Madde) skrev 2019-06-13 13:50:37 följande:

Aldrig. Han hade åkt ut!

Hade han åkt ut om ni vore sammanboende för denna sak?
    Låt oss säga att han hade velat ha analsex, hur hade det varit?

Ja, om han inte frågade för att jävlas eller skojat med mig såklart, men om han var seriös hade jag inte kunnat fortsätta vara med honom. Wet är äckligt för mig oavsett hur stor procent som håller på.
  • Anonym (vul)
    Anonym (Madde) skrev 2019-06-13 22:03:28 följande:
    Alltså det finns inget att förklara, de äcklar mig helt enkelt och jag hade valt bort en sån typ.

Sen hade jag varnat mina väninnor
    Ja, jag hade också varnat mina vänninor för kissaren.
  • Anonym (vul)
    Anonym (Rainbow) skrev 2019-06-13 22:25:42 följande:
    Hänga ut honom för att han gillar något du inte gillar?
    För att han håller på med något som är vidrigt.
  • Anonym (vul)
    Anonym (Rainbow) skrev 2019-06-13 22:39:07 följande:
    Du bestämmer vad som är vidrigt?
    Är slicka röv vidrigt?
    Jag känner mig ganska säker att mina vänner håller med, skulle nu någon av dem gilla det så kan de ju söka upp honom, men jag hoppas inte på det.

Ja det är också ganska vidrigt, men inte alls lika mycket som att hålla på med piss.
  • Anonym (vul)
    Anonym (Rainbow) skrev 2019-06-13 22:46:46 följande:
    "Vidrigt" ha ha ha ha...
    Öh okej, kul att du har roligt. Jag tror tyvärr jag missade skämtet. Men fortsätt du att pissa på folk, så fortsätter jag undvika att pissa på folk, så blir vi alla nöjda och glada.
  • Anonym (vul)

Jag ser inte problemet att varna, hade en tjejkompis berättat för mig att hon legat med en kille och jag berättat "Du vet att han gillar att pissa på folk/bli pissad på" Då hade min tjejkompis med största sannolikhet äcklad och förbannad över att jag inte sa något tidigare, varnade henne på nåt sätt.

Folk får vara äckliga om de vill, men då måste ju inte jag eller mina vänner behöva bli involverade.

• Anonym (vul)
    Anonym (Rainbow) skrev 2019-06-14 10:47:25 följande:
    Ok, så du och dina vänner byter knullkompisar med varandra? Återvinning.
    Men om han sagt att han vill knulla analt och gnida den i bajsavlagringar, hur hade det varit?
    Eller att han vill spruta i munnen?
    Nej, mer att en kille kanske försöker flörta med någon av mina vänner efter att jag avfärdat honom för att han håller på med piss, men fin halmdocka, se till att inte pissa ner den bara.

Ja jag hade berättat de andra sakerna om mina vänner velat veta detta.
  • Anonym (vul)
    Sgtwolf skrev 2019-06-14 11:15:05 följande:
    Är du ok med att killen varnar sina kompisar för någon egenskap eller lust som du har?

Typ passa er för vul, hon är skitäcklig för fittläpparna hänger utanför. Eller akta er för vul för hennes fitta är slemmig och luktar illa.

Känns du bekväm i att killar pratar om dig på det viset?
    Ja, dock är fysiska saker svårare att göra något åt än sjuka ideér, men om min fitta är slemmig och luktar illa bör jag bli bättre på att tvätta den, då vill jag ju inte utsätta andra för den.

På samma sätt om jag ätit på en restaurang där maten var kass och det var otrevlig service, och en vän säger att denne planerar att gå dit och äta, då berättar jag givetvis om min upplevelse innan.
  • Anonym (vul)
    Sgtwolf skrev 2019-06-14 11:51:25 följande:
    Fast om killarna redan är varnade så kvittar det att du tvättat dig. Ingen vill ju dit iaf.... För dom blivit varnade.

Sen kan det ju vara hur du doftar och känns när du blivit upphetsad som är det som stör. Du lär inte kunna springa och tvättade dig genom hela akten.

Sen är kinks, mentala lustar kanske tom svårare att tvätta bort. En fitta kan ju opereras men vad man tänder på är en djupare del av sig själv.

Är det inte ärligare att låta folk upptäcka själva och tacka nej eller uppskatta. Det kanske finns en kille som uppskattar hur du doftar och känns om han får utforska dig, själv. Istället för att fått uppmålade äckelbilder av någon som alls inte uppskattar dig. Där killen inte ens vill se för sig själv hur du är utan väljer en av dina väninnor istället, just för att du var så äcklig.....
    Eh, deras förlust i så fall. Som sagt jag varnar mina vänner, sen om de vill gå till sängs, dricka hans piss eller vad som så är det deras val, jag kommer inte stoppa dem. Men jag kommer göra dem medvetna om denna väldigt specifika situation skulle uppstå, vilket ju mer jag tänker på det känns väldigt otroligt.

Jag hade inte tänkt att detta skulle bli något jättediskussion, jag svara på TS att jag hade dumpat en sådan kille direkt då urin är äckligt för mig, jag hade sagt till mina vänner som jag är rätt säker delar denna avsmak för piss om de av någon anledning hade berättat att de skulle gå till sängs med denna specifika personen. Mer än så hade jag inte gjort, jag har varken vilja, makt eller ork att gå ut och förbjuda andra för att kissa, bajsa, spy eller vad nu de vill göra på varandra, vill folk göra detta, fine, men jag vill personligen hållas långt borta från detta jag kan och jag har all rätt i världen att tycka sådant är äckligt.
Svar på tråden Kvinnor - mannen du träffar vill att du kissar på honom. Ok el inte ok?