Antisemitismen inom vänstern, varför?
Detta du gör där är rätt skoj, och med tanke på att det är du som berättar att du har en del intellektuella svårigheter att förstå.
Och sen väljer du vända på min fråga på vad som du kämpade med, och menar på att jag ska svara?
Och min fråga blir nu mer hur du inbillade dig det skulle funka, och när det var du som berättade att du inte förstod.
SÅ frågan är den samma som innan, vad är det som du kämpar med att förstå?
Eller ska du berätta att det var inget genom prata om annat.(För det betyder att du vet jag har rätt.)
Annars kommer man bara undra vad du väntar på om vad du kämpar med att förstå.
Och sen inser man att det var ingenting, utan att du bara gav upp när det sakligt blev för jobbigt.
Du sjönk i mina ögon i samma sekund som du använde intellektuella svårigheter för att dumförklara mig. Det är en funktionsnedsättning som inte ska användas för att dumförklara någon annan.
Om du har följt tråden så har jag redan sagt orsaken men jag kan säga det igen.
Svar:
Från ingenstans poppar det upp antisemitism från S och V. Den glöd som en gång fanns att fördöma förtryck och trakasserier finns inte mot det egna partiet. Partierna lokusets bara på kriget men säger inget om vad som händer i vårt här hemma .Jag associerar V och S som står för allas lika värde.
Det är vad jag försöker kämpa med som du så fint kallar det. Jag förstår inte varför S och V inte tar mer avstånd för jag vill inte att judarna ska leva under förtryck. Jag ser till allas värde. Det som händer nu är farligt.
Förstår du nu?