Inlägg från: Anonym (Kalle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kalle)

Antisemitismen inom vänstern, varför?

Anonym (WTF) skrev 2024-09-01 12:34:39 följande:

Hand i hand går V med SD rörande anitisemitism. SD gör allt för att det inte ska framgå medan V gör ingenting för att dölja det. Det är enda skillnaden.

Precis! Och detta borde vara tillräckligt för att inget av dessa partier släpps in i någon regering, vare sig av Ulf eller Magdalena.
  • Anonym (Kalle)
    felix le chat skrev 2024-09-02 13:08:10 följande:
    SD är väl det enda partiet som är öppet Israelvänligt ?

www.aftonbladet.se/nyheter/a/WRwmrd/jimmie-akesson-om-kontroversiella-israelresan-ett-gott-bemotande
    Gör dig inte dum! Den enda anledningen att de försökt ställa in sig hos Israel är deras kamp mot Palestinierna (som inte nödvändigtvis är fel). Men det finns en väldigt god anledning  till varför Israel alltid gett Sd kalla handen. Vågar du dig på en gissning vad anledningen kan vara?
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-09-02 13:48:59 följande:
    Gör dig inte dum! Den enda anledningen att de försökt ställa in sig hos Israel är deras kamp mot Palestinierna (som inte nödvändigtvis är fel). Men det finns en väldigt god anledning  till varför Israel alltid gett Sd kalla handen. Vågar du dig på en gissning vad anledningen kan vara?
    Ett förtydligande! Jag anser som sagt att det inte nödvändigtvis är fel med Israels inställning mot palestinierna, men det krig de för tillfället för i Gaza saknar allt berättigande i världen.
  • Anonym (Kalle)
    RebeckaZ70 skrev 2024-09-02 14:58:43 följande:
    Det där med att mörda våldta och kidnappa kanske inte var så smart ändå?
    Klart det inte var smart? Hur kan du läsa något annat ur mitt inlägg?
  • Anonym (Kalle)
    RebeckaZ70 skrev 2024-09-02 19:02:51 följande:
    Varför tror du att vi är i Gaza? 

Gissa!
    Jag tror inte, jag vet varför Israel är i Gaza, vad har jag skrivit som får dig att tro något annat? Använde jag svåra ord eller vad?
Svar på tråden Antisemitismen inom vänstern, varför?