Inlägg från: Hysteri |Visa alla inlägg
  • Hysteri

Antisemitismen inom vänstern, varför?

KillBill skrev 2024-05-23 19:35:52 följande:
    Politiker i SD, partiet med rötter i nazismen, hade Adolf tatuerat i nacken.   "Jag ska prata med min tatuerare". Ja den här gången var det i  alla fall inte kattens fel..

www.svd.se/a/MoOy3E/sd-politiker-i-vanersborg-som-tatuerat-in-adolf-i-nacken-avgar
    JAAAAAAAAAAAAAAAAA MEEEEEEEEEEEEEEEN DOOOOOOOM DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Nu var det inte SD som var ämnet men tydligen kände du nån form av behov att att försvara och bortförklara nazismen inom V, Varför försvarar du antisemitism? 
  • Hysteri
    klyban skrev 2024-05-24 12:20:38 följande:

De enda vi ser försvara fascism och nazism här, det har vi sett SD och extrem högern gjort.

För vi har lärt oss att antisemitism är dåligt, men om inte om den är i högern.
    Och ändå spurtar det ut nazister och antisematister ur höger.
    Även tomma ord om andra partier berättar du skyr inga medel att rycka ut till SD hjälp och även om det är en nazist med adolf i nacken.

Jag tror det är rätt många som ser att du gör så nu, är nazism så bra, eller vad är orsaken du rycker ut till försvar där?
    För mig spelar det ingen roll vilket parti, har samma syn på antisemitism och nazister oavsett.

Inte mycket saklighet att hitta här bara trams och lite desinformation i renaste Putin andan 

Men men kan man inte hålla sig till ämnet och skäms lite så blir väl osakligheten ens ända verktyg 😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Varför ursäktar du nazistiska åsikter när det kommer från det röda hållet? 
  • Hysteri

Sossetrollet går till försvar för nazismen här i tråden, så länge de kommer från det röda hållet 

😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Hysteri

Sossetrollet går till försvar för nazismen här i tråden, så länge de kommer från det röda hållet 

😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Hysteri
    Rataxes skrev 2024-07-08 08:21:34 följande:

En helt vanlig dag i det socialdemokratiska skyltfönstret, Kalifatet Al-Malmö:

x.com/YairElsner/status/1810005817975812508

Några som deltagit i Malmö Pride blir attackerade av "the usual suspects", socialdemokratins kärnväljare.

Sossarnas och deras troll som skriver här tråden anser sånt som berikande 

Alla som har röstat på S stödjer också nazismen och hatet mot homosexuella 
  • Meddelande borttaget
  • Hysteri
    klyban skrev 2024-07-08 14:16:57 följande:
    Haha, försöker du projicera bort SD trollfabriker nu igen :lol:
    Rataxes skrev 2024-07-08 08:21:34 följande:

En helt vanlig dag i det socialdemokratiska skyltfönstret, Kalifatet Al-Malmö:

x.com/YairElsner/status/1810005817975812508

Några som deltagit i Malmö Pride blir attackerade av "the usual suspects", socialdemokratins kärnväljare.

Nä, inte denna gången heller blir det rätt för dig.
    Varför är nazism ok när den kommer från S och V? 

Är du själv en liten sosse nazze och därför blev sur 

Jag trampade tydligen på en jävligt öm tå här 

😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Svar på tråden Antisemitismen inom vänstern, varför?