Vad tycker ni män om rumpmodet på dagens tjejer?
Är det sexigt med squatsrumpor a´ la Kim Kardashian som man kan ställa ett glas på?
Är det sexigt med squatsrumpor a´ la Kim Kardashian som man kan ställa ett glas på?
www.fitfashion.se/products/abs2b-high-waist-leggings-marilyn-svart&utm_source=facebook&utm_medium=ads&utm_campaign=%28OD%29+%7C+SVERIGE+%7C+Retargeting&utm_content=K2&fbclid=IwAR23iIfwtOzm3K_AgVTQ_gHlkxovLd-rXON42MeGZF1lwR6EufDvJFgIAOY
Tycker det är riktigt fult, tycker dessutom om då man kan greppa rumpan.
Jo, så är det.
Jag föredrar den klassiska pinup-looken, lite som Scarlett Johansson.
Rumpor är inte det viktigaste för mig men en del av helhetsintrycket. Det som jag tycker är finast är "rätt" proportioner och symmetri mellan rumpa/höfter, midja och kvinnans axlar. Jätterumpor eller helt platta är inga favoriter. De får däremot gärna vara runda, hyggligt fasta och normalstora. .
Vilket skämt. Enda gången hon gör "squats" är när hon tappar en chicken mcnugget på golvet.
Nej, inga jävla diabetesrövar. En snygg rumpa är fast och vältränad (inte benig).
Stora runda fylliga och lagom dallrande. Ska inte vara för fast. Helst ska hon känna lite av skumpandet när hon går. Behöver inte vara en hylla som man kan ställa glas på alls.
Det är ganska synd då alla stora rumpor är vackra...
Well, det tycker Verkligen inte jag :P
www.mathiaszachau.com/basta-traningsovningarna-for-att-bygga-en-rumpa-som-imponerar/
Hur har du kunnat missa detta? Unga kvinnor opererar sig och tränar som galningar för att uppnå dessa gigantiska rumpor som gör att midjorna ser nästan deformerat smala ut. Det finns dessutom speciella tajts som bara i syfte att förstärka detta mode ytterligare. Det är en stor trend världen över sista 4-5 åren.
Googla "squatsrumpa" eller Kim Kardashianrumpa. Dey går trender i allt med utseende som media hjälper till att förstärka. Ena året är det ankläppar, nästa jättebröst, andra pojkhöfter och inga bröst alls. Tänk 20 tal och 60-tal också hur modet anpassas för dessa, och jämför det med dagens jättekurviga kvinnokroppar där midjan ska vara som en getingmidja trots alla former vilket är i princip helt omöjligt att uppnå på egen hand.
Detta är en sexig rumpa!!