Amh 4,7 och sköldkörtel 3,2
Ditt amh är väldigt bra kan jag säga!
Ditt amh är väldigt bra kan jag säga!
E de?!Va bra!! Vad glad jag blir:) Jätte tack för att du svarade! Vet du något om sköldkörteln? Hittar inte någon direkt info när jag söker runt!
Tack de hoppas jag med. Önskar ju att kunna komma igång med en behandling i augusti så vill ju gärna ha ner sköldkörtelvärdet ifall de e för högt....
Hur går de för dig?
Va tråkigt:( hoppas ni snart kommer på rätt köl igen! Har de inte kunnat se någon endometrios?
För mig går de inte alls på naturlig väg. Jag har inga äggledare så för oss finns de inget allternativ. (Vi har barn sedan innan dock men önskar fler så därför vi funderar på ivf)
Va tråkigt:( hoppas ni snart kommer på rätt köl igen! Har de inte kunnat se någon endometrios?
För mig går de inte alls på naturlig väg. Jag har inga äggledare så för oss finns de inget allternativ. (Vi har barn sedan innan dock men önskar fler så därför vi funderar på ivf)
Ja, vi måste bekosta allt själva.... just nu väntar vi ju även på uttalande från sjukhuset ifall de kommer utreda händelsen eller inte. Då vi anser att läkaren har handlat fel. Jag skulle aldrig rekommenderats en andra spiral efter första gångens utomkvedshavandeskap.
Ja, de hoppas ja med. Vi har tre sedan innan. Men alltid önskat mig fem. Nu känns de som ja e glad om vi får ett fjärde. Allt detta hände efter 3:an. Alla med samma man. Låter kanske sjukt att kämpa med ev ivf för att få en4:a men vill verkligen efter allt som hänt. Mist två foster samt mina äggledare så har satt väldigt djupa spår.
Tack för du inte dömmer mej <3
Vi bor i Malmö. Vad jag fattat de som finns här 2 ställen. Men jag e också rätt ny här på detta så har inte kollat så mycket.