• 95tjej

MA V.21+4

Hej.

Jag har en tidigare tråd som heter "för lite fostervatten V.21" som jag skrev för snart en vecka sen.

Tyvärr stannade våran lilles hjärta i Fredags, vi hade fått se att det slog dagen innan..

Just nu lever jag i ett helvette, jag drar mig så mycket för vad som komma skall...

Jag undrar, ni andra som varit med om liknande så här sent in i graviditeten är det enda sättet för igångsättning att man ska dem tabletter som jag läser om.. att man först tar en tablett och åker hem, för att sen åka tillbaka två dagar senare och starta igång allt...

Till alla er som gått igenom det här, hur hittar man tillbaka? Blir man dig själv igen?

Jag förstår att det inte finns några rätta svar.

Kan tillägga att min kille är helt fantastisk och stöttar och finns här och tröstar hela tiden trots att han själv också är väldigt trasig just nu.

Allt går väldigt upp och ner, jag går från att skratta med honom i sängen när vi intalar varandra att det kommer bli bra någon gång, vi kommer få våran bebis någongång... Till att fem minuter senare riva ner alla saker vi köpt till bebis och skrika och ligga på golvet i badrummet och bara skaka av sorg för att det gör så fruktansvärt ont, i hjärtat..

Ni som vet, ni vet...

<3

Svar på tråden MA V.21+4