Inlägg från: Anonym (..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (..)

Alltså HUR kan man komma i mjukisbyxor till tentasalen?

Varför inte? Och varför bryr du dig hur andra är klädda?

• Anonym (..)
    Anonym (Stör mig) skrev 2019-05-28 15:50:31 följande:

Som jag skrev har man mjukisbyxor hemma, allt annat ser slappt och oseriöst ut. Och uppenbarligen läser ju jag på universitetet eftersom jag såg det senast idag i tentasalen. Ni skulle väl aldrig ta på er mjukisbyxor och åka till jobbet med det? Det är knappt att jag tycker man handlar i mjukisbyxor. Och nej man kanske inte gör ett mindre bra jobb i mjukisbyxor men man framstår som slapp och oseriös.

Det är DIN åsikt. Andra behöver inte ha samma åsikter som du. Jag skulle kunna ha mjukisbyxor till mitt jobb och jag går nästan alltid med mjukisbyxor till affären. Inget fel med det.
  • Anonym (..)
    Anonym (Stör mig) skrev 2019-05-28 15:50:31 följande:

Som jag skrev har man mjukisbyxor hemma, allt annat ser slappt och oseriöst ut. Och uppenbarligen läser ju jag på universitetet eftersom jag såg det senast idag i tentasalen. Ni skulle väl aldrig ta på er mjukisbyxor och åka till jobbet med det? Det är knappt att jag tycker man handlar i mjukisbyxor. Och nej man kanske inte gör ett mindre bra jobb i mjukisbyxor men man framstår som slapp och oseriös.

Det är DIN åsikt. Andra behöver inte ha samma åsikter som du. Jag skulle kunna ha mjukisbyxor till mitt jobb och jag går nästan alltid med mjukisbyxor till affären. Inget fel med det.
  • Anonym (..)
    Anonym (Stör mig) skrev 2019-05-28 17:30:09 följande:

Fast jeans och t-svårt är en seriös klädsel som inte signalerar slapphet enligt mig, så det är helt ok med jeans och t-shirt.

Sluta bry dig så mycket om hur andra klär sig och sköt dina studier istället. Tenta är ingen modevisning.
Svar på tråden Alltså HUR kan man komma i mjukisbyxor till tentasalen?