Sluta med droger men hur?
Jag anvönder kokain varje dag. Det har hållit på i mer än ett år nu sedan min hund gick bort. Jag har försökt berätta för mågra runt omkring mig men dragit mig undan när jag inser att jag kommer bli tvungen att sluta. Min pojkvän vet ingenting. Ingenting känns roligt längre förutom drogerna. Jag tar pp jobbet, gymmet, hos familjen, middagar med vänner. Jag har ont i njurarna och har åkt in akut för detta två gånger men de säger att allt ser bra ut. Har börjat få väldigt hög puls vilket leder till att jag får yrsel och svimningskänslor nästan dagligen. När jag snyter mig kommer det bara blod och jag är ändå sugen på att fortsätta. Vad ska jag göra snälla hjälp mig . Vill bara att allt ska bli som det var förut :'(
För en månad sedan slutade jag med p piller då ja tänkte att jag skulle sluta och att om jag blev fravid skulle jag få en styrka att sluta. Nu är min mens 3 dagar sen och jag har inte lyckats sluta. Vågar inte ta testet för jag vet inte vad jag skulle göra om det visade positivt. Ingen vet vad jag går igenom.