• efterfest

BIM juli 2019

BIM på söndag men den dök upp idag :( Så nu är jag helt förvirrad när ägglossning sker, med mens idag menar min app att det skulle varit den 21 maj, men då hade inte äl-flytningarna kommit igång än enligt min logg. Suck! Blir ÄL-test framöver.

BIM lista 

1/7 Evi82, Hallonsaft24 

2/7 Mima93

4/7 Nicciz 

5/6 Smlan

8/6 efterfest

• efterfest

8/7 ska det naturligtvis stå...

BIM lista 

1/7 Evi82, Hallonsaft24 

2/7 Mima93

4/7 Nicciz 

5/6 Smlan

8/7 efterfest

• efterfest

En liten fråga, enligt appen Flo ska jag ha ägglossning den 23/6. Jag har dock fått för mig att ägglossningen kommer ske tidigare av nån anledning. Igår(och lite idag) har jag haft rosa flytningar, och de ÄL jag tagit visar negativt. Hur ska jag tänka här? Någon som varit med om samma?:) Kan tillägga att jag inte brukar ha blandade flytningar.

• efterfest
    Daphodil skrev 2019-06-20 08:56:07 följande:

Jag hade spottings en gång, 8-9 dagar innan äl. (Den månaden blev jag gravid, men det behöver ju inte vara ett samband där.)

Tack för svar. Vi får hoppas att vi prickar rätt:)
  • efterfest

Nidblödning, hur tidigt?? Jag hade äl i söndags enligt min app, och idag har jag haft ljuuust rosa flytningar när jag torkar mig. Kan det vara en nidis eller är det alldeles för tidigt? :)

• efterfest
    Anonym (Bim 1 Juli) skrev 2019-06-28 08:20:43 följande:

Äntligen!!! Äl+11 :?)

Wow vad roligt. Stort grattis
  • efterfest
    Lustablong skrev 2019-06-28 10:17:40 följande:

Någon mer än jag som inte verkar ha haft ägglossning i en cykel? Har tagit 10 testerna i paketen och började testa på dagen som schemat i bruksanvisningen visade. Har haft låg fertilitet hela tiden och monitorn har visat rund ring hela tiden. Hade hoppats så på en blinkande gubbe eller fast gubbe. Men icke

Känner mig nedstämd.

Samma för mig denna månaden. Har tagit massoooor av tester men aldrig fått positivt. Sett en liten ökning men inte två lika starka streck. Vi har kört på som vanligt när vi trott att ÄL kan ha varit, enligt appen, och hoppas att det tar sig ändå... hmmm
  • efterfest
    Lustablong skrev 2019-06-28 10:33:55 följande:

Ja samma här, har kört varannan dag enligt mina beräkningar på ÄL men inte haft ÄL flytningar som jag brukar. Känns så skumt. Kan man bli gravid ändå även fast man stirrar sig blind på testerna?

Samma för mig, inga äl-flytningar, som annars brukar vara väldigt tydliga. Vi hoppas iaf att de kan gå ändå, har i tillägg lite längre menscykel så känns trögt att vänta...
  • efterfest

Grattis till er som plussat!! Jag fick äntligen positivt ÄL test idag, på cykeldag 26..... så uppdaterar min bim i listan

BIM lista 

1/7 Evi82, Hallonsaft24, Lillaräkan1919, Love5 

2/7 Moizen

3/7 Längtar, Soltroll, Freya18, Theresesvea 

4/7 Nicciz, Smlan 

5/7 Espresso, Mima93, tigerbaby

6/7 sockan, Mandistoss 

7/7 Lustablong, sara11, tillyra

9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym 

10/7 CaRH 

13/7 KronisktFörvirrad 

14/7 Majja92

15/7 Adlitam, Sofiakarin 

16/7 efterfest

17/7 myrkrypet, SaSeLa

19/7 VictoriaBerggren, glitterhitta

21/7 Cachy 

24/7 Mathilda999

29/7 Isafina

• efterfest

Fick mens idag så kört för min del. Men grattis till alla som plussat och lycka till ni andra :) Jag hoppar över till nästa månads tråd!

Svar på tråden BIM juli 2019