• Love5

BIM juli 2019

Hoppar in här. Har tre äldre barn. Blev oväntat gravid i augusti -18 men fick tyvärr missfall i v 7. Har sedan dess varit gravid två gånger till och fått missfall båda gångerna i v 8. Medicinerades under senaste graviditeten med bl a kortison och blodförtunnande (pga överaktivt immunförsvar som kan vara orsak till missfallen), men det visade sig vara en ofostrig graviditet. Gör ett försök till, blir det inget under sommaren så lägger vi ner det hela.

BIM-lista

1/7 Evi82, Hallonsaft24, Lillaräkan1919, Love5

2/7 Mima93, Pixpoxy

4/7 Nicciz

5/7 Smlan, Espresso

6/7 Theresesvea , sockan

7/7 Lustablong, sara11

8/7 efterfest

9/7 Nymphadora

10/7 CaRH

• Love5
    Anonym (Trött) skrev 2019-06-18 23:54:14 följande:

Beklagar! Det var tråkigt, vi sitter i en liknande sits och jag känner bara att blir det inget kommande två månader så skiter vi i det! Hur gamla är era barn?

Våra barn är 10-20 år (3st). Själv har jag passerat 40 med marginal, därför är det nu eller aldrig :) Hoppas att det är inte för sent för oss än!
  • Love5
    Saga92 skrev 2019-06-21 19:00:25 följande:

Hoppar in i denna tråd jag också. Fick missfall förra veckan i v.6 då nu blir det nya tag igen. Det var första gången jag fick missfall så jag har ingen direkt erfarenhet av det sen innan. Någon här som haft missfall tidigare? Hur snabbt fick ni ägglossning igen?

Beklagar missfallet! Har själv haft tre stycken på lite drygt ett halvår, i vecka 7 och 8. Har fått tillbaks mens bara någon dag senare än min vanliga cykel, räknat från dagen missfallet började. Har inte testat med stickor att jag verkligen haft ägglossning, men har fått mens i alla fall :). Har blivit gravid på nytt andra resp tredje cykeln efter missfallen. Gör ett första försök nu efter senaste missfallet i slutet av mars.
  • Love5

Känner som många andra symtom som ilningar i brösten, molande värk i magen m.m. Planerar att testa med testa tidigt imorgon (BIM 1/7). Brukar alltid få spottings några dagar innan mens, denna månad har det inte dykt upp några, än i alla fall. De har endast uteblivit de gångerna jag varit gravid, så jag tar det som ett gott tecken :) Några fler som ska testa snart?

• Love5

Jag testade blankt idag med testa tidigt, tror inte att det blev något denna månad. Lycka till ni andra!

Svar på tråden BIM juli 2019