Barn som röker marijuana?
Det ÄR en inkörsport, för du dövar nervsystemet och dealar inte med de riktiga problemen (ångest, stress, depression?) Prata med din son, ta reda på vad det är som pågår, utan att bli arg.
Det ÄR en inkörsport, för du dövar nervsystemet och dealar inte med de riktiga problemen (ångest, stress, depression?) Prata med din son, ta reda på vad det är som pågår, utan att bli arg.
Så du dövar också nervsystemet...då kan du inte vara emotionellt tillgänglig för din son. Har du frågat honom än om det du hittade?
Hej!
Jag har varit ren ifrån droger i snart 2 år och jag var 17 år när jag blev påkommen av BUP.
Det som hände då var att jag fick ett val: gå behandling i 1 år via soc (inte behandlingshem) och om jag rörde droger igen skulle jag bli skickad på behandlingshem.
Jag gick min behandling i 1 år, lämnade 2 urinprov som båda visade negativt och jag har aldrig rört droger igen.
Det bästa du kan göra som förälder är att ta tag i problemet, genom att kontakta soc angående ditt barns drogmissbruk.
Droger förstör bara oavsett om det är cannabis eller något tyngre.
Jag är i alla fall evigt tacksam att mina föräldrar kom på mig och berättade för Bup för annars hade det nog inte slutat bra!