NUBB-experter, är det här den?
För mig syns inte nubben här. Men skallteorin säger flicka.
För mig syns inte nubben här. Men skallteorin säger flicka.
De stämmer två utomkvedesbå nu steril efter de. Tack ska du ha! Lycka till för dig också!
Tack för din gissning, får se om hen vill visa på rul om några veckor istället :)
Ps. Har läst om det du varit med om med utomkvedes i någon annan tråd, om jag inte blandar ihop nicks nu vill säga... Beklagar verkligen allt du gått igenom och önskar dig all lycka framåt <3
Kan du göra en klarare/närbild bild på rumpan på barnet där?
Bara för sakens skull då jag ju inte riktigt verkar ha hajat vad det är jag ska kolla efter ;) , ingen nub på denna heller?
Ifall de e nubben jag ser så ser de ut som pojke. Den e inte horiestentell utan mer uppåtriktad.
Skärpan hände inte så mkt med med ändrade kontrast plus struktur, hjälper det? :)
Du verkar ha bra koll. E de denna du säger som e nubben? De e i alla fall de jag fått föra.
Den första bilden du laddade upp har en tydlig nubb, det är den lilla piggen som jag antar att du själv syftar på. En pojknubb.
De senare bilderna visar ingen nubb. Det du ser där är två lite utskjutande delar, den lägre är början på benet och den övre är navelsträngen.
Skallteorin (som inte har någon större träffsäkerhet än slumpen även om den stämt på alla mina barn) säger också pojke på alla bilder. Frontalbenet slutar i pannan och sen tar en sluttning vid.
Lägg ut första bilden på ingender.com. Gissar du får mest pojkgissningar.
Denna?
Nej, det är något vätskefyllt, kan va urinblåsan det svarta. På den första bilden i trådstarten, en liten vit pigg eller "spik" som sticker ut. Nubben sitter inte inne i kroppen utan som just en nubb, i höjd med benet eller strax under.
Okej. Tack!
Yes, den e det som jag ser det. Sitter perfekt i läge för en nubb.
Bilden som "viceversa" laddade upp syns också en tydlig nubb. Den ser ut mer som en "gaffel" eller spjut, en vit pigg med en liten klump längst fram. Så ser nubbarna ofta ut men kan se ut som ett rakt streck också som på TS bild.