Inlägg från: Sockersockersocka |Visa alla inlägg
  • Sockersockersocka

NUBB-experter, är det här den?

Hej!

Var på kub igår, ni som kan det vär med nubb, är det den man ser här? Och hur tolkar ni i så fall bilden gällande pojke/flicka?

Tack för hjälpen :)
  • Svar på tråden NUBB-experter, är det här den?
  • Sockersockersocka
    viseversa skrev 2019-05-25 10:02:04 följande:

man ser ingen bild på någon nubb på denna bild.

Okej, tack så mkt för svar. Tänkte om det där ljusa ?strecket? nere där benen börjar var den... :)
  • Sockersockersocka
    viseversa skrev 2019-05-25 11:38:01 följande:

Btw vilken fin tydlig bild du fick. Så fin bild fick inte jag.

Ja det var allt lite skillnad, fuskigt att det varierar så...! Tack för din gissning och lycka till med din bebis <3
  • Sockersockersocka
    Johanna1986 skrev 2019-05-25 12:51:28 följande:

För mig syns inte nubben här. Men skallteorin säger flicka.

Tack för din gissning, får se om hen vill visa på rul om några veckor istället :)

Ps. Har läst om det du varit med om med utomkvedes i någon annan tråd, om jag inte blandar ihop nicks nu vill säga... Beklagar verkligen allt du gått igenom och önskar dig all lycka framåt <3
  • Sockersockersocka

Bara för sakens skull då jag ju inte riktigt verkar ha hajat vad det är jag ska kolla efter ;) , ingen nub på denna heller?
  • Sockersockersocka
    Anonym (nubs) skrev 2019-05-27 17:09:30 följande:

Den första bilden du laddade upp har en tydlig nubb, det är den lilla piggen som jag antar att du själv syftar på. En pojknubb. 

De senare bilderna visar ingen nubb. Det du ser där är två lite utskjutande delar, den lägre är början på benet och den övre är navelsträngen.

Skallteorin (som inte har någon större träffsäkerhet än slumpen även om den stämt på alla mina barn) säger också pojke på alla bilder. Frontalbenet slutar i pannan och sen tar en sluttning vid.

Lägg ut första bilden på ingender.com. Gissar du får mest pojkgissningar.

Tack för svar, det var så jag menade ja :) misstänkte pojknubb av det jag läst mig till innan, baserat på vinkeln!
Svar på tråden NUBB-experter, är det här den?